Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Idag har jag tvingat mig att INTE träna för att vila upp kroppen. Tror det är därför jag är på så dåligt humör!!
    Gick iochförsig tjugo minuter till bussen som jag skulle ta å åka med till verkstaden där jag skulle hämta min lilla bil. Hade inte ätit frukost så jag rafsade åt mig en mandarin, som jag satte i halsen när jag stressade iväg.
    kanonkul!!

• Malin1976

Nä, jag ska ta mitt dåliga humör och lägga mig å läsa en bra bok. Då kanske jag blir glad tills imorgonbitti. Är bara så tråkigt att det går ut över Vilmer enbart nu när Peter är borta... Men men....
    Ha det bra tjejer!!

• Malin1976

Jag försöker hinna ikapp mig jag. Kom på att jag glömt baka julmjukkaka, får göra det imorgon då.
    Har simmat 1½km idag, kämpar på med mina bars och har varit en jättesnäll mamma idag p.g.a. ångest från igår då jag var en sur mamma till och från.

Så nu ska jag slappa å kika runt här tills datorn hänger sig på den här sidan igen, den har en förmåga att göra det!!

• Malin1976

Så duktig du är blondinen!! Inga cigaretter, det är bättre med Nutrilett!
    jag måste köpa nya bars, tog den sista idag. Himla praktiskt när man är själv som ska äta lunch att bara knapra i sig en sådan...

Har skickat vidare The Lovetest nu, får se om nån kompis svara. Det blir min hämnd på testet!!

• Malin1976

Det finns visst något som heter Budera.se som ska vara som Tradera typ. Undra om man blir beroende där också???

Ska titta på JallaJalla nu för det var sålänge sen.

Ha det bra!!

• Malin1976

God morgon tjejer!
    Blondinen: Det är väl vanligt att man i början går upp när man slutar röka/snusa, men i långa loppet så lönar det sig att sluta!! Snälla, köp inga cigaretter!!!

Victorias secret, har inte trean så jag kunde inte se det, skulle vara kul att se alla magra modeller.... Som lever på champagne och cigaretter...

När brorsan och hans fru skulle gifta sig så var vi å letade bröllopsklänning och då var det massor av modeller där, sura å slitna men dom gick ut å rökte (tjejerna) medans killmodellen satt kvar inne med oss å fikade å var på strålande humör. Så... Vad är bäst?? Glad, mätt och nöjd, eller sliten, sur och full av cigarettrök?? Isch, tänk på vad dina fingrar luktar när du röker!!!

• Malin1976

Men TL: Vad har du för mailadress då? Står den någonstans som jag missat??? Eller ska jag minnas från sextestet....

• Malin1976

Blondinen: Bra kämpat på en dag!! Det är ju inte lätt det här med julklappar, man vet när jul kommer, samma datum varje år men ändå tycks det falla i glömska till sista veckan...
    Pepparkaksdeg är ju själva satan!! Hade det inte varit för att jag bakade med två barn iår så hade jag satt i mi hela degen, det gör jag VARJE år! Förstår inte varför den är så mycket godare... Är det alla kryddor??

Har simmat idag oxå, 1½km går snabbare för varje gång. Får snart öka till 2km. Känns ändå inte bra inför vägningen imorgon. Känner mig plufsig fastän jag bytt ut lunchen mot bars och ätit mycket frukt. Det kanske är julmaten som redan börjat spöka...

Sitter med ett glas vitt vin. Peter kom hem idag så vi festade till det till maten med lite vin. Sen kom jag på att det är torsdag idag och ej fredag, då känns det inte lika kul...

• Malin1976

Men se där!!! Du har ej gått upp fastän du ätit så mycket mer utan cigaretter. Det är ju skitbra!!
    Hur har det gått idag då Blondinen? Har du köpt cigaretter???

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)