• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Zmoothie

TL - om de jäste som de skule så är det väl ingen fara? Grejen är väl att jästen dör om det är för vamt, men då jäser ju inte degen heller, och då blir bullarna bara degiga och inte goda. *vet av erfarenhet* Annars är det ingen fara.

• ThereseLaurin

ja men jag tror nog att en del av jästen dog så hälften av bullarna är okej men inte resten..men men ger de till folk jag inte gillar haha

• Våra Liv

sååå nu sitter jag här o käkar en banan o har druckit en halvliter vatten
    har varit ute o gått STAVÅNG i rask takt i 50 minuter trodde inte jag skulel kunna gå eftersom jag hade så ont i foten inatt.,. men jag masserade foten lite så gick det över så det avr antagligen en nerv i kläm
    hade tänkt o öra gårdagens programo dagens med men shit är så dödad eftersom jag inte är van att jag skakar o orkar inte alls några övningar haha.
    kanske senare men det är dumt o ta ut sig för mycket innan man har vant sig mer
    men stolt är jag över mig själv iaf!

• idiotblondinen

Våra Liv: Skitbra!!!

• ThereseLaurin

halloj nu har jag vart på promenad men vart bara en halv timma då jag höll på att frysa arslet av mig...
    Vart bjuden på tacos i morrn=) ska bli gott fast då blir jag utan mina chips får arbeta med dom det är ju bra haha

• Våra Liv

blondie tack nu ska man ta en efterlängtad sucvh hehe

• idiotblondinen

TL: Duktigt! O här har jag suttit o tänkt att jag skiter nog i att promenera idag... Men nej. Det gör jag inte.

• ThereseLaurin

våra liv: bra jobbat =)

Blondinen : klart att du inte gör =) Ja jag börjar få ett behov av att ut och gå för man mår ju så mycket bättre sen =)

Till er som inte viktendången kanske har gått så bra och känner det som ett misslyckande så är vi inte dömmande utan det är en peppningtråd och så mycket lättare att låta bli att äta det där goda när man får peppning =) så snälla ge inte upp hoppen för eran egen skull=)

• Våra Liv

TL bra jobbat själv
    taccos kan vara väldigt nyttigt om man använder nötfärs och bara äter av det o grönsakerna giott det med

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)