• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Har också funderat på göra smoothie... Har kommit så jångt att jag köpt hem yoghurt sen blev det inget mera...

Tack så mycket blondinen!!

Våra liv: Visst mår man gott efteråt när man struntat i att köpa det goda! Solrosfrön, är det gått och nyttigt eller? Har aldrig smakat det... Kan jag ta dom som jag ger pippifåglarna ute??

TL: Är et Carola i Helgum som är din kusin?

• Haanna

Så vägde mig idag
    9 hekto ner, vääääldigt glad för det kan jag säga *ler*.
    Skulle mäta mig också, men måttbandet har sprungit bort.

Nu MÅSTE jag göra lite mat.

Kram på er alla

• idiotblondinen

Haanna: Grattis!

Nej tjejer, eftersom det bara blev 20 minuters promenad idag så har jag bestämt mig för att köra HELA programmet ikväll. Så det är väl bara att köra igång... Peppa mig gärna under tiden för jag kommer nog att titta inom här mellan varven.

• idiotblondinen

emmamaria: Tack! Nu är jag färdig med hela veckoprogrammet! Ca 70 minuter tog det o nu känns det verkligen skönt! Hela kroppen har verkligen fått sig en ordentlig genomgång! Jag är helt skakig i musklerna... Haha, men stolt!

• alarik82

va du är duktig....

väntar på att de ska komma sug snart så jag får göra mitt första försökt till en smothi...

• Winnertaco

Hej!

Får jag vara med?! Jag ska gå till vv på måndag! Har ca 20 kg att gå ner..

/Kristin

• Sus69

God kväll på kvällskvisten!
    Vågen visade i morse: 99.1kg och om jag inte minns fel så vägde jag 100.4kg förra veckan.. Så -1.3...HURRA!!!

Så måtten:
    9/12-05
    Midja:106(-3/-9)
    navelhöjd:124
    Stuss:118
    knä:41
    arm:39

Det var bara midjan som ändra sig, men jag är nöjd!

Det är fantastiskt vad mycket man har att läsa igen när man var borta från tråden en dag..*ler* Kikar in lite senare när Isa sover..
    Kram Sussi

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)