• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Zmoothie

Så, nu har jag gjort dagens pilatespass också. Blev bara 15 minuter idag, för jag gick upp en nivå och då är det bäst att mjukstarta. Sträckte ut musklerna, så nu har jag inte så mycket träningsvärk längre.

blondinen - Kan du inte få tidningen/bilden av någon som har den då? Din syster eller någon?

• idiotblondinen

Zmoothie: Det ska säkert gå att ordna... Men det var ändå störigt. Skrev ovanstående inlägg när jag precis hade kommit på det och fortfarande var skitirriterad.

• Våra Liv

blondie gör som jag skriv eller ring té tidningsförlaget o fråga om dom inte har en kvar du kan köpa, sä varför med, jag fick min gratis då

själv är jag jävligt sdtolt över mig jsälv.
    vi var på ÖB o handlade o där finna mssa billigt godis men vi köpte inget alls. så fååår vi godis av kassörskan kinderöveraskningbox... men vet ni vad? den ska inte jag äta upp! den har vi slagit in i julklapp tills tora sonen som hans ka få på morognen på julafton.
    såd et blir en stor prövning för mig att inte äta upp det hehe o det gör jag inte eftersom det är en julklapp!
    köpte solrosfrön iaf mm gott vi ska se på film ikväll hihi

• idiotblondinen

Våra Liv: Då har du ju varit riktigt duktig!

O det har Zmoothie också, glömde berömma innan så jag gör det nu!

emmamaria: Jag lägger ner frysta jordgubbar/hallon tillsammans med en banan och en liten skvätt naturellyoggi i en mixer o kör runt. Egentligen så behöver man inte ens yoggin om det är så.

• alarik82

hmmm, går de bra med tinade bär å frukter då m¨ste man ju kunna använda en stavmixer va???

• idiotblondinen

emmamaria: Jag tror i princip att man kan blanda vilka bär och frukter man vill. O det går säkerligen bra med en stavmixer.

• alarik82

har köpt hem ingefära idag nämligen... å banan å blåbär, hallon å jordgubbar(frysta då) å naturell yogurt...fettfri ;)

• Malin1976

Tjena tjejer!

Har varit å simmat idag, 2km blev det, så skönt!! Var duktig också... Sambon ringde å bad mig köpa med pizza hem... Beställde en kycklingsallad till mig själv! Fick två bitar bröd till men det är ju ändå nyttigare än pizza. Fick ingen lunch idag heller, va på rehabutredning och sen for jag upp på jobbet. Tänkte snika till mig lunch men det var översaltad pannbiff så jag blev inte så sugen då. Det blev en nutrilettbar och en banan i bilen till badhuset istället. Plus banan å två clementiner å mineralvatten i bastun efter simmningen. Ser det som min belöning att få mumsa med det efteråt.

Så det som de flesta här har glömt idag...

Vikt: 81,9 (-0,5 9
    Midja: 99 cm (samma )
    Knä: 36,5cm (-1,0 )
    Rumpa: 110cm (-0,5cm )
    Arm: 31,5 (samma )

Mätte låret också för först gången men för att ej strula till det för TL så skriver jag det bara hemma.

Tänkte strunta i programmet idag (förlåt Theresa ) eftersom jag motionerat i flera dagar men eftersom rumpan ej minskat mycket och det är dagens övning så kör jag den sen ikväll!!

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, det lär du ju kunna slänga ihop något gott på!

Malin: Men oj vad duktig du är! Verkligen skitduktig!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)