• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

våraliv: ja jag kanju inte säga va de ska ha för köttfärs =) men i morrn är min ätar dag så det är helt okej för mig =)
    '

då slipper ja ju det jävla chipsen

• ThereseLaurin

ska försöka komma ner till 75 innan julafton det borde jag väl klara==???

• ThereseLaurin

våra liv: ja precis är ju lite pinsamt med för den delen..men en sak som är bra att jag oftast äter mindre då jag är borta =) så det känsn ju bra =) och vi ska få se deras nya hus =)

• ThereseLaurin

ne nu tjejer ska jag försöka att hålla mig borta ett tag idag =) kommer ikväll då vill jag ha fler mått och vikter =)

• Våra Liv

har belönat mig med ansiktsmasker idag behövde det kände jag förnyelse liksom

• idiotblondinen

Bra emmamaria!

Jag har bara gått i 20 minuter idag. Till och från affären. Men jag har tänkt köra ett ordentligt styrketräningspass ikväll kanske. Har tänkt gå igenom hela programmet faktiskt. Vill ha en ordentlig genomgång i hela kroppen. O nu ska jag sitta här ensam en fredag till så det får bli mitt fredags"nöje"... Börjar bli uttråkad på att vara "duktig" faktiskt. Jag har i hela mitt liv identifierat mig med att vara "dålig" o jag saknar det lite...

• idiotblondinen

FAN!

NU kom jag på... Att jag egentligen gick till affären för att köpa dagens lokala tidning för att där var en bild på Filip från julskyltningen. Alla som hade tomteluva på sig blev fotograferade av en fotograf och sen skulle det komma i tidningen och min syster sa att det var idag. Tror ni att jag kommer ihåg det då? NEJ! Utan NU när jag har varit hemma i en halvtimme så kommer jag på det... Det är ALLTID så. Speciellt när jag ska handla toapapper för att det är slut här... Då kommer jag ALLTID på det i trappuppgången när jag är på väg hem igen. Fan, fan, fan... Ska jag behöva klä Filip och gå dit igen? Alltså... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Whyyy...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)