• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Zmoothie

Vad duktig du är, blondinen! Och grattis till viktminskning, ni andra. Jag har inte tillgång till en påligtlig våg (vad jag vet är den pålitlig iaf. Samma som jag använde förra gången, hos älskling 20 mil bort) förrän i januari, så det blir förhoppningsvis roligt att väga sig då. Fast jag är helt vågberoende, när jag är där går jag på vågen VARJE gång jag ser den, nästan. Hopplöst, för vikten pendlar ju under dagen...

I alla fall. Nu har jag ätit några choklad/godisbitar med familjen. Ajja... Men jag ska inte äta fler! Inte heller falla offer för popcornsuget. Kanske ta en morot?

Välkommen KristinVitamin!

• ThereseLaurin

Marsmamam och malin va duktiga ni har varit =)

vill gärna ha fler vikter och mått =)

Malin: nepp hon heter emma men har carola barn och finns här på fl?? i sånna fall om det är hon jag tror så är jag tremänningar med hennes barn=)

men nu ska jag vidare på våran tv spels kväll=)

• ThereseLaurin

välkommen kristin vitamin: vi väger och mäter oss en gånbg i veckan eller bara en av sakerna och det är helt frivilligt =)

Sen har vi ett träningsporgram som theresa har knåpat ihop som också man får göra om man vill =)

hoppas du ska trivas =)

• Winnertaco

TAck, Therese! Jag har tänkt att till en början väga mig varje vecka, och sedan gå varanan vecka efter ett tag, har vv:at förr!

Ska läsa lite i tråden nu!

• Winnertaco

Tack allihopa som hälsat mig välkommen förresten, såg inte alla inlägg! Vad snälla ni är!

• ThereseLaurin

förresten marsmamma hur känns det att vara under hundra?? =)

• idiotblondinen

Tack Zmoothie!

O stort GRATTIS Marsmamma! Riktigt duktigt jobbat!

Javisstja, mina mått ska jag ju ta nu med:

Lår: 58
    Knä: 39
    Överarm: 33
    Underarm: 26
    Rumpa: 113
    Midja: 93
    Mage: 101 (!)

Nu minns jag inte förra veckans mått (igen) men jag har för mig att de var samma förutom magen som minskat med 2 cm!

• Sus69

TL: Känns fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!

Emmamaria: Naturdiet är som nutrilett, som en drink alltså..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)