• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

ok, smakar de bättre än nutrilet eller? va är de för pris på de då??

• Våra Liv

kristinvitamin völkommen

shit nu har jag druckit lite alkoholfri grögg o käkat en liten blandning mellan, mandel, solrosfrön och valnötter mmmmm gottigt =)

föresten hart ni alla en o samma dag ni mäter er på? jag började ju måta mig på måndagen så ska jag vänta tills dess då med?

• Malin1976

Marsmamman: Så duktig du har varit!!! Jättekul!!

Blondinen: Hela passet!! Superbra, och mindre midja med det också, suveränt! Tror säkert att du minskat på de andra också som du har promenerat!

TL: Ja, hon är med här. Såg att du skrivit inlägg hos henne så därför trodde jag att det va hon i Helgum. Nån Emma vet vi inte där så jag har inte stenkoll på dig!!

Välkommen KristinVitamin!

Alltså denna nutrilett, det va en kvinna som blandade sån choklad på badhuset och den såg ganska lös ut, den jag gjorde på skogsbär var ju en tjock sörja ju. Hur är chokladen som? Lös eller tjock?
    Tycker iof. att dessa bars är goda så det funkar ju med dom också...

• alarik82

tror inte jag skulle klara mig på nån såndär dryck iallafall ja, måste ha nått "riktigt" å äta

• Sus69

Emmamaria: Det var länge sen jag smakad på nutrilett, jag tycker naturdiet är helt okej!
    Jag har chokladsmak..

• alarik82

är de dyrt eller? ersätter man bara ett mål eller alla eller. är inte så insatt i dedär så därav mina 1000 frågor. fast man ska väl ändå inte äta sånt när man ammar va

• Malin1976

Måste ta en mineralvatten... Är så himla sugen på något gott och har redan proppat i mig två morötter. Måste låta bli godsaker ikväll för imorgon blir det julbord och där går det inte att låta bli äta. Tänker skippa lunchen så jag får ta in lite mer julmat...

• Theresa1

*burr* har feber o skit... men jag sköter mig iaf!!! Hurra för mig.

Orkar inte mäta mig, ska sova nu om jag bara hittar nässprejen... mina mått kommer imorgon.

Välkommen Kristin!!!! Kul med nu

MARSMAMMA!!!!!!!!! OUIIIIIII!!!! ******fyrverkeri*****

Vem var det som inte skulle göra programmet??? Det är lungt, du har ju sportat ordentligt iaf!

O Blondinen Bra, känndes det i kroppen eller?

• Malin1976

Just det, de finns ju choklad som är typ "light". Är det nån som vet hur mycket "nyttigare" det är än vanlig choklad??

• idiotblondinen

Ang Naturdiet/Nutrilett så har jag smakat chokladsmaken hos båda och tycker att Naturdieten är lite fylligare men den innehåller också 70kcal mer per dryck så jag håller mig till Nutriletts chokladpulver. Blandar det i lite mindre vatten än man ska så det blir lite klumpigt o det tycker jag är gott. Sen så är Nutrilett billigare med tror jag.

Malin: Ja, jag tror att eftersom jag minskade i måtten så mycket de förra två veckorna men inte i vikten så tror jag att jag har tappat nåt kilo nu och att jag istället byggde muskler innan o därför inte gick ner. Hoppas att det är så iallafall...

Theresa: Det kändes otroligt bra i kroppen! Fick en rejäl genomgång

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)