• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

IB nja inte röknar så, men jag kollar lite grann hur mycke kallorier de är i saker ja köper å om de finns liknande vara med mindre kalorier i

• Sus69

Nej tjejer..
    Nu ska jag snart krypa till sängs.. Jag är trött så här dags..kanske är det åldern..

Sov gott!
    Kram Sussi

• idiotblondinen

emmamaria: Aha.. jag tror nästan jag har blivit lite extrem. Kommer aldrig upp i 1000kcal om dagen ens numera. Förut åt jag säkert typ 3500-5000kcal om dagen alltså... När jag gick upp i vikt. Känns som att jag flyger fram nu, jämfört med då när jag bara blev en deg i soffan, typ...

• idiotblondinen

Natti Sussi, sov så gott!

• idiotblondinen

Dödade jag tråden eller?

• Zmoothie

Nejdå, blondinen. Jag sitter här och undviker att ta en chokladbit. Ska till en kompis och baka julgodis i morgon, så jag ska iaf inte äta upp mig på godis idag! *bestämd*

Men du, 1000 kcal? Man behöver väl iaf 1500 egentligen?

• ThereseLaurin

halloj alal =) fan har inte hittat måttbandet ännu=( men nu är tvspelningen över =) kände mig som tio igen är sååå underbart=)

• ThereseLaurin

på söndag kommer jag skriva ALLa som inte gett mig vikt och mått de som inte gett på tre ggr kommer jag att ta bort från listan

thussen har du lämnat oss??

• alarik82

TL man måste få leka av sig ibland :)

guuud vilken tur att jag inte rä så förtjust i choklad :)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)