• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Zmoothie: Ja, jag har vänt på steken så att jag äter på tok för lite och jag har blivit livrädd för onödiga kalorier! Mitt dagsintag kommer numera närmre 500 än 1000 kcal faktiskt... Men jag äter massor av sallad o knäckebröd och känner mig väldigt pigg och mår jättebra nu! Planen är väl att det ska plana ut så att jag äter lite mer sen.. Men jag är samtidigt väldigt nöjd nu. Förresten så tycker jag att du kan få lov att avslöja för mig varför man inte fick se Mary...

• alarik82

IB vad har du på dina hårdbrödmackor... jag måste ha smör jag, annars blir de så tort tycker jag sen skinka eller så inte ost, för ja äter bara när osten är smält som t.ex på pizza

• ThereseLaurin

aromat är skita gott på hårdbröd eller makrill=)

• idiotblondinen

emmamaria: Sallad o tomat o inget smör men lite krydda.. O ibland lyxar jag till med kallrökt lax, men det är vansinnigt dyrt så det blir inte varje dag direkt...

• alarik82

ååååå aromat hade ja alltid på mackan när ja var liten... å makrill är oxå gott,är de "bra" mat de??

• Zmoothie

Jaså, det tycker du? Svaret är helt enkelt att Jessica Biel (skådespelerskan alltså) har hoppat av. Inget nytt kontrakt, har inte riktigt koll på varför, men jag tror att hon inte ville mer. Och i stället för den valiga "karaktären dör"-lösningen så låter de helt enkelt bli att visa Mary. Så karaktären finns kvar, men vi får aldrig se henne igen, för skådespelerskan gör det inte.

Ja, det låter lågt med kalorierna, men bara du mår bra och får ordning på det sen så.

Haha, jag har fortfarande inte tagit nån mer choklad!

• idiotblondinen

Zmoothie: Kunde tro det! det var ju bara en tidsfråga eftersom hon fått stora filmroller och så... Jag kände på mig att det var nåt sånt o tyckte det var vansinnigt störigt att man visste att hon inte ens var med o ändå filmade dom det så. Jag kunde inte sluta tänka på att hon inte ens var närvarande på nåt sätt... Synd, Mary var fan bäst i hela serien.

Haha, jag är verkligen en 7H-junkie...

• Zmoothie

Ja, Mary var bra! Och jag tycker Vic är rätt cool också.
    Haha, jag sitter också här i SH-träsket.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)