• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Gomorron Malin. Ja, gör du det.

*Gäääsp* Mm.. kaffe...

• Malin1976

Sådär, nu är det gjort och ska bara skriva i boken innan gröten är klar. Känns som jag kan äta julbord med gott samvete nu.

• idiotblondinen

Malin: Ja, det kan du ju!

Själv känner jag av gårdagens träning i hela kroppen... Men det konstigaste är att jag funderar på att köra hela skiten ikväll igen.

Men jag är avis på dig som ska på julbord. Det hade jag med velat.

• Våra Liv

har fått sova 2 timamr längre idag GÖTT.. men har migrän idag o as ont i a´xlarna jag bara gnäller varje dag o varje dag är det någe nytt...
    tror ysket har med o gra att jag ser dåligto får anstränga mig så får jag on ti huvudet o det ger mig spänningsvärk o så blir dte en ond cirkel..
    har börjat äta mina starkare tablletter igen hoppas det hjälper så jag kan ge mig ut sen iaf...
    ingen som vill ta ve iaf hälften av smärtan?

• alarik82

gomorron på er...

inatt blev de inte så mycke sömn, men men....skit samma

har nyss knaprat i mig 2 mackor, å ja... får se hur dagen visar sig att bli

• ThereseLaurin

Vra liv: fick ett iinspelat simpsons från tv när jag fyllde år en gång jag såg inte ett avsnitt så jag tycker att det baar är skkit =)

ne tjejer idag kommer jag att vara borta hela dagen..komnmer skana er men ses ikväll=) om jag inte får prata me mig själv igen som igår

• Våra Liv

TL jag har köpt hela den nya säsongen simpsons avsnitt till killeni julklapp fan vad dyrt nästan 600 kr

nu ska jag städa o se det som lite extra motion moahahahaha se hur länge jag orkar pga av huvudvärken, den har blivitlite bttre bra o passa på mamma ska ju komma måste vara fint hemma då

• alarik82

vad ska ni roa er med idag då tjejer??? nån motion... har ingen lust idag känner ja

• ThereseLaurin

Våra liv: smaken är som baken

Emmamaria: jag ska på middag men innan ska jag ta och rengöra bilbarnstolen hoppgungan och babysittern..för de har nämligen köpt det =) så skönt att bli av med sakerna =) sen behövs ju alltid extra pengar med =) '

Jag drömde så otoligt sjukt idag..var som nån tävling där man skulle sjunga låtar inför publik, jag skulle sjunga sommartider med gyllene tider =) dom regerar ju=) men det stora kruxet var ju att jag inte kan ta en ton så visste att jag skulle loooa..men när jag satt och tränade så dök det uppp en gammal klasskompis som man vart halvt kär i sen dök ett gammalt ex upp och försökte tåvla..men en annan bara knuffade undan han och tillkallade vakterna=) nu till det roligaste av allt =) så var det en del tväling som man skulle ha marsvin och hoppa hinderbana med..jag fick ett marsvsvin som var drottningen.... alla andra tävlande hade ju träffat och tränat me sina marsvin, men jag kunde inte ens sela mitt ena selen pajade då hon var för tjock ... sen var det två koppel den skulle ha en runt nosen och ena runt magen..helt mysko..sen klöstes den helt kopiöst..ja dt var en del av min dröm jag drömmer ganska detaljrikt när jag väl gör det =) de syndaste var att jag aldrig fick uppträda med min gyllenetider låt, men kanske kommer i nästa dröm hahha

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)