• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Emmamaria: japp jag ska till thailand 5 januari=) så då slipper ni mig i hela tio dagar =)

• alarik82

vilket lyx, jag vill oxå åka utomlands...

min karl ligger å är bakis han, kommer väl vakna vid 5 ikväll. så så mycke hjälp fick ja idag..*morr*

• ThereseLaurin

emmamaria: ja min kar tar in ved haha han tar in mycket så att det ska räcka ett tag och att grannen ska kunna elda då vi är på utlandet =) bra med snälla grannar=)

Ja bakis slipper man vara =) var bjuden på två fetsrei helgen men vill inte lämna bortt barnen mer anu innan vi ska åka känns som tio dagar räcker nog....

• Sus69

Här var det dött!

Kikar in som hastigast, innan kalaset börjar..
    Ha en skön lördagkväll och sätt inte i er allt för mycket snask.. Ska jag säga som har både smörgåstårta, chips,ostbågar och kaffebröd hemma! Önska mig lycka till.. Återkommer med rapport om hur mycket jag lyckades undvika!

Kram Sussi

• Våra Liv

nu har min mamma varit här o vi å mat wookgryta o ris as gott..
    det jobbiga var att jag fick abstinenns o avtändnign på socker vid middagen, började kallsvettas som fan o vart as skakig i kroppen o händerna det är över det värsta nu iaf efter ha käkat mat... men usch vad jobbigt det är, har inte ätit godis el sötsaker på 2 dar ikväll så nu kommer det jobbiga börja... säkert därför man har huvudvärk oxå

• alarik82

har varit ute på em prommis på 40 min, blev inge längre för min promenadkompis orkade inte gå mera

• Våra Liv

nu ni tjejer!
    nu har jag avriot ute o gått riktig powerwal med stavar i 50 min sprang lite med i slutet för det fanns inga lampor där i skogen så jag vart rädd o joggade ur resten av skogen hihi har inte svettats så mycket på hundra år! så har jag när jag kom hem kört lite styrkeövningar, röv, in o utsida på låren hehe fan vad jobbigt medn jävligt gött
    så nu sitter jag här med vatteno en banan o är överlycklig mår som en gud!
    komemr vara sååå trött inatt o ha sååån huvudvärk bara men de är det fan värt!
    men hua vad hemskt det varo gå i mörkret

• Theresa1

Halloj brudar!

Nu har jag införskaffat massa nutrilett så imorgon börjar jag... Hur mycket kan man tappa på en vecka? Typ? Säg 15 kilo, då blir jag jätte glad Visst kan jag blanda i lite mini mjölk utan att det skadar för mycket?

Min mått är nästan oförändrade denna vecka. Jag är lite vätskefylld... men jag visar iaf:

Bröst 95
    Midja 84
    Navel 97
    Höft 104,5
    Stjärt 107
    Knä 38
    Arm 31
    Lår 64,5

Tack alla va ni är gulliga som sa att jag skulle krya på mig!

Visst hjälper ni mig när jag grinar efter något annat än jäkla pulver?

Ni frågade om makrill o det är super nyttigt, det är bra fett i.

Blondinen: Akta så du inte äter för lite fett! Kroppen behover jättemycket fett för att kunna förbränna och när du tränar som du gör så kan det ta på kroppen. Jag har en skitbra bok om du vill kan jag kolla upp lite åt dig hur mycket av varje du bör äta för optimal viltminskning... Du räknar ju ändå.

• idiotblondinen

VL: Fy fan vad duktig du har blivit! Kom ihåg den känslan du har nu! Man känner sig fan oövervinnlig när man varit så jävla duktig! Skitbra!

emmamaria: Men 40 minuter är också bra.

• Theresa1

VL: jag vet att jag är tjatig om min jädra motivationsbok... men skriv ner känslan så du kan använda den när det är motigt,

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)