• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Theresa1: Nej jag sitter bara här och håller på att slockna... Men jag kanske borde köra hela då. Jag har ont lite här och var så jag vet inte... Jag är på ett jävla "allt är tråkigt"-humör.

• ThereseLaurin

halloj bruadr kikar in som snabbast bara =) ... micke ska nog iväg på fest ändå...jaja jag får vara själv då kan ju vara skönt de med =) har fått in sex hundra för mina saker nu =) välbehövligt med =)

• idiotblondinen

T1: Efter att jag skrev ovanstående så la jag mig i soffan... Sen bestämde jag mig för att jag inte skulle ligga o tycka synd om mig själv för att jag har tråkigt så jag satte igång att köra hela programmet igen. Nu är jag halvvägs igenom... Så tack för att du tog upp det innan. Ska fortsätta nu.. *stön pust stånk*

• Våra Liv

*längtar tills imorgon då jag får träna igen*

• idiotblondinen

Jaså det är igå´ng igen här... Måste skryta om att jag körde hela programmet idag igen

• morriis

Hej på er alla.
    Inte kunnat vara här inne så mycket nu sista tiden. Har en massa att göra i skolan och sen fixa här hemma och allting tar sin lilla tid. På kvällen är man helt slut ju. Inte blivit någon extrem viktnedgång, ligger på samma. Men så har jag inte kunnat vara ute och gå och hålla på heller. Sonen får ju inte gå ut ju Men förhoppningsvis så är han frisk i slutet av nästa vecka och då ger jag mig ut igen fortsatt minska runt midjan iaf
    Hur går det för er?

TS: har inte sett dig så mycket på msn sistone. Mycket med julstök och sådant eller
    Hehe, har inte ens satt upp adventsljusstakarna ännu. Glömmer det hela tiden, men i morgon skulle sambon storstäda så då åker dom upp

• Theresa1

Tjoho, nu funkar det igen! Tragiskt att jag hunnit kolla 10000 ggr under kvällen

• morriis

Theresa1: Vad är det som funkar?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)