• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Theresa1: Det får du gärna kolla upp. Mår du bättre idag? När jag började med Nutrilett så tappade jag iallafall 3 kg den första veckan o lika mycket den andra. Ska du bara köra Nutrilett eller?

• Theresa1

IB: ingen feber iaf, näsan rinner som en kran... Jag såg nu att jag tog mig vatten över huvudet när jag sa att jag kunde kolla åt dig, jag får återkomma... måste läsa mer i boken. Ja jag tänkte nog köra bara nutrilett... 7 dagar ska väl inte vara så svårt... tror jag. Tog jordgubb får se om den smakar spya sen

Ni som är mammor och lite mer erfarna Max är också dunderförkyld, vad kan jag göra för att underlätta för honom?

• idiotblondinen

Theresa1: Det är absolut ingen brådska. Angående Max så är mitt tips om han är täppt i näsan och megasnorig att lägga en bok under varje sängben på huvudsidan av hans säng så att det lutar lite, eller lägga en extra kudde under hans huvud när han ska sova så blir det mycket lättare att andas. Så gör jag med Filip när han är så förkyld, och det blir verkligen skillnad mot när han ligger plant. Blir mycket mindre ansträngt med andningen.

• Våra Liv

blondie tack har duschat o fixat till mig lite inte smink då men ah smörjt in mig (onödiga detaljer) känner mig ofrtfarande grymt dktig o lycklig

T1 japps jag ska skriva edde t ska skriva sen när barnen lagt sig för annars drar dom i mig o jag blir bara irriterad då

kan säga att min 2 åring var så sör när jag gjorde kissande hunden han ställde sig på alla 4 o gjorde likadant *fnissar*

• idiotblondinen

Theresa1: Ja men det hade du kanske kommit på själv.. Annars har jag idétorka tyvärr...

VL: Bra det.

• Theresa1

ib: jo jag hade faktiskt tänkt på det... men det var ju ett bra tips iaf

• idiotblondinen

Ho-ho, ho-ho... Ajajaj. Ont i kroppen sedan igår o uttråkad är jag med. Blä, blö o isch.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)