• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

asså shit vad huvudvärk kan få motivationen o tryta, tur jag mådde så jävla bra igår att jag fortfarande får motivation av det, för i nget kul o vakna med huvudvärk varenda dag asså

• idiotblondinen

Gääääääääsp, jag vill sova mer...

• morriis

Aha okej. Ja det var en gång jag inte kom in igår.

• Malin1976

God morgon tjejer!
    Igår var det julbord med sambons ena jobb. Mums så gott! Åt bara frukost och en Atkinsbar innan vi for dit så jag skulle vara hungrig. Åt för mycket som vanligt på julbord men inte så mycket som man brukar proppa i sig. Risalamalta till efterrätt och några godisar...
    Så idag blir det nya tag, havregrynsgröt till frukost och knäckebröd med grönsaker och smör.
    Ska läsa ikapp det ni skrev igår nu...

• Våra Liv

usch har fått min första mens efter graviditeten nu bläk

• ThereseLaurin

hakloj!1

hamnade på fest igår..sitter här halv full nu ska ta och sova lite så man år bättre... men men sånt man får ta tyvärrr. så det kjommer nog vara en nykter therese i thailand känns det som...

TheresA:: japp jag är bara otroligt gnällig ibland även fats jag har världen underbaraste kille=)

Thussen: jag är inne varje dag =) men msn har strulat för många.,jag bru,kkar se offline ut men även kunna prata me andra samma tvärtrom har pratat me folk som är offline..ne nu må¨ste jag verkligen sova

hej

• Våra Liv

så har an varit ute o gått o gjort samma övningar hemma som jag gjorde igår. är hel död nu, idag var det svårare o gå, hade träningsvärk i höfter, lår och ryggen hehe sasskönt o ha de me det gjorde det jobbigare o gå

• Malin1976

Så duktig din son är Våra Liv!!
    Å så duktig du är som tränar på "vilodagen"!

TL: Ibland måste man få vräka ur sig sånt som man blir irriterad på fastän man i det hela är nöjd och glad med sitt förhållande! Och det där med laga bilen kan man ju bara bli irriterad på!! Peter har köpt en fiesta som han ska ha som jobbarbil och har ju varit i garaget med den varenda dag sen i söndags. Det är inte roligt!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)