• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

Malin tack måste träna för o komma i kontroll med mina ätstörningar o soickersuget

• ThereseLaurin

Malin: ja precis är ju även skönt att klaga för då man bättre sedan =) det med bilar och meka me dem är vanligt här med...aj ha ont i handleden idag rammlade i skogen då jag pulsade där i snön...

• ThereseLaurin

men nu är det städning som gäller =) ska kanske sätta upp grannen idag =) vet att det är tidigt men vill njuta =)

• ThereseLaurin

förresten malkin: ser att du fått napp på nytriletten kul=)

• idiotblondinen

Jag har vägt mig idag! Väger 81 kg! -2 alltså Faaan vad gött det är att se resultat av arbetet! Åååååååååh vad bra jag är! *mycket nöjd*

• Malin1976

Blondinen: Vad kul att se! Du har ju varit hur duktig som helst i veckan!!

TL: Ja, det passar ganska bra att ta en sån där bar så man blir mätt å sen hungrig lagom till nästa måltid!!
    Ja det är som det är med bilarna men samtidigt tjänar man ju tusenlappar på att slippa lämna in dom på verkstan..

Idag har vi bakat hallongrottor och drömmar. Var ju såklart tvungen att provsmaka efter lunchen... Gott men onödigt!!
    Ska prova baka julgodis idag för första gången också så det får väl bli en promenad på halkan sen. J*vla regn!!

• Våra Liv

blondie fan vad bra gjort

• Theresa1

Åh ni är så duktiga!!!

Jag har intagit min första nutrilett jordgubb... Den var väl ok, jag har mini mjölk så här i början, annars fullföljer jag det aldrig Känner redan nu att jag nog kommer behöva er rättså mycket....

• idiotblondinen

T1: Jag tänkte på dig när jag läste det imorse eftersom jag vet att du bor i Västerås..

Nutriletten är bara jobbig i början! Jag drack nyss mina sista två påsar... eller åt som godis i för lite vatten rättare sagt. Har inte råd med ny Pengarna är fan slut för denna månaden..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)