• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB o TL: Ellerhur, det är alltså precis vid mig, fast jag hörde inget som jag tankte på iaf... Men max är rätt högljudd nu när han år så snorig o missnöjd... Marcus ska flytta NU säger han

För typ 2 ås sedan var det en kille i min ålder som har knarkat lite för mycket och gick runt o högg folk med en fiske yxa, det var också har på PB... Kul område! Men grejen är att så här är det på typ alla ställen utom kanske tre eller fyra här i västerås, detta är inget utmärkande dåligt ställe (inte ett av de bättre heller iof) Tur att vi har planer på flytt!!! Vi ska bygga hus på landet, däe lär det knappast vara skottlossningar och psykoser som härjar, men man vet ju inte

• Zmoothie

Hemma igen efter en inte-så-nyttig helg...
    Bakade julgodis med en kompis igår, men tog faktiskt inte nåt smakprov nästan! *stolt* Däremot har det varit annat, vitt brö till frukost och fika och sånt.. Och ingen träning igår. *ajja* Fast det är konstigt vad fort man vänjer sig vid att röra sig, jag var tvunfen att "smygträna" lite när kompisen inte såg.

Nu ska jag ut på en promenad, sen ska jag göra gårdakens övningar +lite annat, så jag rör på fläsket. Ska läsa ikapp här också sen.

• alarik82

hej hej på er brudar...

jösses va ni alla har varit duktiga här...

IB stooort grattis till dig, va skoj...

• Våra Liv

j*vla mens som får en o bli så j*vla godissugen o arg o sur o tråkig

• alarik82

VL gud va skönt att man slipper den än.. men den dyker väl så småningom den oxå.
    fast de värsta är att ja är sur å grinig utan den oxå

• Våra Liv

jagär med det utan mensen men med mensen är jag tio gånger värre o det blir ju inte bättre att jag har sockeravtändning o absolut inte ska öäta socker just nu

• alarik82

stackars våra gubbar

undrar om ja ska ta en sväng på cykeln ikväll, för nu är d eingen ide för när ja sätter mig upp så vaknar garanterat lilleman

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)