• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

jajamen, måste nog säga att ja är inte ett dug avis...tyvärr

själv lagar ja soppa, sånär färdig tahisoppa på tetra sen har ja stoppa i kyckling, paprika å lite morot

• idiotblondinen

Jihou... Kan berätta att nu har jag också fått tant röd. För första gången sedan sonen föddes. Är helt säker på att kroppen inte kom igång igen förrän jag började behandla den väl med bra mat och träning! Återstår att se om den har tänkt bli regelbunden nu då... Både hoppas och hoppas inte för det är skönt att slippa skiten, men skönt att veta att allt står rätt till. Nu vet jag varför jag inte varit på bra humör hela tiden, som annars, hela tiden. Men extra sugen på sött o gott? Nej Mohaha

• Sus69

Halloj!

Här har det vart kalas, visst slank det ner lite, men inte mina vanliga mängder.

Theresa: Du och jag får stötta varann.. fast jag byter bara ut två mål! mot naturdiet!

Och i morse direkt innan frukost körde jag pilates programmet, för att jämna ut gårdagen lite..

Blondinen: Bra jobbat!!!! Visst är det 2kg -?

• alarik82

() () ()
    [] [] [] []
    [] [] [] []
    [] [] [] []
    önskar alla en trevlig advent

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja det är 2kg-! Så det fungerar nog precis som jag trodde, att jag byggde muskler o därför inte tappade nåt dom förra två veckorna.

Tack detsamma emmamaria!

• idiotblondinen

O Marsmamma, glömde ju berömma dig för att du körde programmet: *berömmer Marsmamma*

O emmamaria: Idag har jag ätit en Naturdiet Vaniljbar och två portioner Nutrilett chokladpulver. Ikväll blir det kycklingsallad igen... Eller kycklingwok o så kanske jag borde äta lite ris eller fullkornspasta för det har jag inte gjort på ett tag. Få se hur det blir!

• Sus69

*Tack, bugar och bockar* Var lite motigt att genomföra det, men skönt när man var klar!

• Sus69

Förlåt, glömde önska dig detsamma,emmamaria!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)