• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

måste säga att dendär thaisoppan på tetra var väldigt god, speciellt när man stoppade i lite extra saker...

*morr* inte får ni vara sådär duktiga när ja inte har gjort nått bra... skojade bara... stor applåd för er

ska försöka ta mig upp på cykeln eller om ja kan gå ut å gå när gubben kommer hem, om de inte blir för sent. för lilleman vaknade nyss. har sovit i 3½ timme, han brukar ju gå å göra kväller vid denhär tiden..men vi har varit på babysim så de var därför han var trött. sen fick han diplom oxå för de var avslutning*stolt mamma*

• Theresa1

IB: jag vill vara du Kul med all framgång, det tycker jag verkligen du är värd

• Sus69

Håller med dig, Theresa, blondinen har ju kämpat mest av oss alla!

• idiotblondinen

Haha Tack..

För att spä på av min duktighet så kan jag väl avslöja att hela veckoprogrammet numera kommer vara dagligt för mig. Tycker att ni andra ska skryta lite med. Kom igen nu!

• ThereseLaurin

haloj... gud va denna dag har vart lång..undra om man komma kunna sova inatt skulle knappast tro det =( jaja men i morrn är man ju på topp igen =)

• Sus69

TL: Har du sovit hela dagen, eller?

• Våra Liv

tjoho!
    jag kan skryta lite då, jag har varit näre gråten hela dagen fly förbannad o skällt o gromat för jag har inte haft någon som helst stubin, sockeravtändning as sugen på godis..
    jag lagadelunch 3 korvar en klick potatismos och massa grönsaker någe jag inte ätit på evigheter o när jag ätit lubnch förut har jag ätit mängder korv o värsta lasset potatimos med massa smör i.
    sen har vi varit hos pappa o jag har lugnat ed mig nu hehe, där drack vi kaffe och jag sa åt johan o hålla koll på mig så jag inte åt några pepparkakor, så sa han att 2 men inte mer får jag äta.
    så jag åt 2 iof borde jag inte ätit några men det luktar sååå gott! men jag åt inte fler iaf, plus att kinderchokladen står fortfarande orörd i kylen, har ju inte slagit in den än, så funderar på o ha den där för jag verkligen ska se om jag kan hålla mig borta plus att sonen har en chokladkalender som jag inte ens rört vid! sambon får ge honom av den hehe.
    så jag känner mig duktig o tänk jag har mens med det gör suget efter allt möjligt extra stort

• alarik82

VL du är ju superduktig. å 2 pepparkakor är ju inte så farligt ju. tänk om de skulle ha varit 2 wienerbröd

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)