• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

T1 en lussebulle hur många ponits?

• Våra Liv

bara så ni vet så ska man inte köpa micropoppcorn för det är samma skadliga ämne i som i chips o pommes o sv

• Malin1976

Theresa: Ber så mycket om ursäkt men jag har för mig att du skrev det när jag var inne i min "äta bakat i butik wienerbröd). Du skrev även då att du tyckte det var konstigt... Det var då en himlans massa points för jag fick en himla chock!! Hoppas du inte är arg på mig nu då!

• Nova 68

Hej minns ni mig??? känner mig mer uppåt i dag har varit hos mamma och vägt mig och fast jag inte rört mig och ätit slarvigare så har jag inte gått upp, jag som trodde jag skulle gått upp 5-6 kg. nu måste jag sätta fart igen i allafall någorlunda vet att jag kommer slarva nu vid jul och då får jag göra det fast jag kommer inte släppa allt utan försöka äta måtligt. måste kunna lära mig att äta normalt inte som en gris så mycket som möjligt i munnen fort och sen svälja så ingen ser

äter hormoner nu så vi får se om jag är så här positiv de närmsta dagarna tar en dag i taget
    Marsmamma: hur är det vi måste vara här tillsammans och kämpa
    kram till er alla

• Zmoothie

Hej Nova. Att inte gå upp är ju bra! Ja, jag har väl ungefär samma vision som du ang jul, man måste ju få njuta av julmaten iaf.

Jag har varit ute på en entimmes promenad nu, ja eller för några timmar sen, ganska snabbt tempo. Jag blev lite svettig iaf. Så nu är det gårdagens program och lite annan "hemmaträning" som gäller.

blondinen - Grattis till minus!

• idiotblondinen

Nova: Det är klart att vi minns dig. Du fattas ju oss.. Vilken tur att du inte hade gått upp. Lycka till nu!

Tack Zmoothie!

Haha... nu körde jag hela programmet igen. Första dagen jag körde hela tog det 70 minuter.. igår tog det 50... idag hade jag lärt mig hela utantill och körde allt i ett streck intensivt som fan o det tog 35 minuter. Det är helt otroligt hur mycket starkare jag redan känner mig. O nu mår jag förstås som en gudinna när jag varit såhär duktig...

• Våra Liv

blondie fan vad du är duktig! du är min förebild
    imorgon blir det nog inte mycket träna av ska tilla llergimottagningen med bebis sen har jag tvättstugan 6 timmar, 1 2 åring o en bebis med det är ganska krävande kan jag lova så får se det som lite träning kör nog mina favoriter iaf haha

• ThereseLaurin

Halloj!!

Nja vart ju en del =) men tycker att de vart så där lagom inte så att man blir skita full liksom..men var lite på gränsen... de värsta är attt jag har ätit hela dagen då man är hungrig hela tiden ..men men ska ta och sova nu...i morrn ska jag vara mitt rätta ja igen=)

Theresea: sov från elva till halv ett ungefär

Malin: min lillasyster var här så gick rätt bra =) tog me alexandra tiol grannen=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)