• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Fröken Honung

i-blondinen!

det låter perfa, att ni väger er på fredagar!
    nej, jag ammar inte, så jag behöver inte tänka på kosten därför.

har tämkt att byta ut 2 mål med nutrilett och äta det tredje så nyttigt som möjligt nu i början. frukt till mellanmål.

vad tror ni om det?

zmoothie, det var blandad kompott hur länge har du hållt på?

tackar ödmjukast för era välkommnanden

• idiotblondinen

FH: Det låter bra. Ut o promenera en massa med vagnen också vettja! Det är verkligen nåt av det bästa sätten att förbränna fett.

• Våra Liv

nu tror jag äntligen att mi son somnat är sååå trött att jag sitter o halvsover här o såklartkommer huvudvärken tillbaka...
    nu kan man ju bara hoppas på o få sova té 6-7 iaf *önskedrömm*

• Zmoothie

blondinen - Njae, jag får ju skylla mi själv - får INTE gå och lägga mig förrän jag gjort min träning.

Fröken Honung - Den här omgången, i en vecka. Har gjort en omgång tidigare, och då gick jag ner ca 10 kg, det rann dock ut i sanden i våras och så har jag gått upp nåt kilo över sommaren, så nu är det nya tag!

Nu ska jag träna! *ciao*

• Zmoothie

Ah! Nu har jag också varit duktig. Ungefär 30 min träning, men nu måste jag sova.

Duktigt, emmamaria!

• Våra Liv

åste ni vara så duktiga

• Våra Liv

får nog ta denna dag som vilodag tror jag, kommer kanske försöka göra övningar får se..
    är det normlat att ha så mycket mens första mensen efter grav att det räcker med att jag reser mig o jag känner hur det forsar
    obehagligt som fan.. vågar inte röra mig ju

• Våra Liv

mina mått då hehe

vikt: 94,2 (-0.8)
    överarm: 36,5 (-0.5)
    lår: 66 (0)
    röv: 111.5 (-0.5)
    knä: 38.5 (0)
    midja: 100.5 (+0.5)
    förhoppningsvis är det pga av svullen mage nu när jag har mens som magen ökat *hoppas*
    aja minskat på andra ställen iaf!

• alarik82

oj glömde ju fö rtusans säga välommen till dig igår fröken homung, men ja hade så bråttom för jag skulle gå å lägga mig... hoppas du kommer å trivas med oss

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)