• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

IB usch va du är duktig..... blir riktigt avis.
    nu sitter ja å mumsar på en god smothie.

• Theresa1

Malin: Det var inte dej som jag kallade uppgiftslämnaren Jag minns inte vem det var som sa det till mig det var därför den blev anonym... Ett vinerbröd innehåller ca 5-7 points enl. min lilla bibel här...

VL:Lussebulle 2-3

Nova: Välkommen tebax!

Det har faktiskt gått förvånansvärt bra att bara dricka pulver, eller inte bara, jag åt frukost som vanligt.

Jag har hittat min första viktbelöning, en jätte fin ring som jag ska köpa när jag paserat 70... Det blir snart hoppas jag. Nästa del mål är 65, jag har 5 kilos mål.

• idiotblondinen

Bra Theresa!

Mitt delmål med under 80 innan jul är inom räckhåll! *glad*

• Theresa1

IB: Du kommer att ha klarat din gräns innan veckan är slut *LOVAR DET!*

• Fröken Honung

hej!

har fått tips från idiotblondinen om den här tråden, så jag tänkte komma och våldgästa lite

jag har mycket att gå ned, vet inte riktigt vad jag väger nu men gick upp från 52 kg till 87 kg nu när jag väntade barn
    födde honom för 4 veckor sedan och troligtvis försvann väl kanske 8-10 pannor med förlossningen, men jag vet inte riktigt....
    har ingen våg heller, men jag ska försöka hitta någon de närmsta dagarna så jag också kan medela resultat

har ätit relativt nyttigt, men imorgon börjar jag PÅ RIKTIGT!!
    blev akutsnittad så jag har inte kunnat röra mig så mycket ännu., och lär nog inte kunna göra på ett tag.
    får förlita mig på kosten och små barnvagns och hundpromenader.

nu vill jag veta:

hur gör ni?
    vad äter ni?
    vad tränar ni?

vad är mest effektivt?

har skummat lite genom inläggen bara, men ni verkar vara superduktiga allesammans!
    hoppas jag får vara med och få lite pepp samt peppa själv

julkram M

• idiotblondinen

Välkommen Fröken Honung!

En del av oss här kör faktiskt på lite Nutrilett/Naturdiet-kurer men det är olika för oss alla. Jag har tex bytt ut en del mål mot det. Ammar du förresten? Sen så kör vi även ett program som Theresa1 knåpat ihop och det hittar du här: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

Vi väger och mäter oss på fredagar och ger resultatet till trådstartaren ThereseLaurin så skriver hon upp det. Sen ska hon redovisa det en gång i månaden tror jag.. Dessutom så försöker vi peppa varandra till att gå ut och promenera och vi sparkar även varandra i baken ibland så att det blir av.

Hoppas att du ska trivas här.

• Zmoothie

Välkommen Fröken Honung!

Som sagt, det är lite olika metoder vi kör. Själv försöker jag hålla koll på vad jag äter med www.netdoktor.se - överviktsprogram, samt kör Theresas program + pilates och lite "eget".

Jag har ingen pålitlig våg, så jag bara mäter mig. Det här är en skön tråd, kom och trivs!

Hörrni - sparka iväg mig från datorn, jag MÅSTE träna nu!!

• idiotblondinen

Zmoothie: Stannar du t.o.m uppe om nätterna o tränar? *spark spark* Seså, rör på dig nu!

• Våra Liv

fröken honung välkommen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)