• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Marsmamma: Bra! Duktig! *klappar på huvudet*

• ThereseLaurin

halloj brudar =) här har det skrivits för fullt =)

jag har fullt upp dagarna i ända =9 men jag är verkligen motiviread och så =) hehe jag går på enbart nutrilett =) känns kanon bra idag =9 ska baka sen tror jag mina syskon ska komma hit aldeles strax..men ville kika in och säga hej och visa att jag lever
    Har så fullt upp nu inför julen så jag inte hinner med....

ib: har skrivit in din vikt =)

är det nån mer som skrivit vikten efeter jag var här senast?? i sånna fall har jag missat det...

hoppas veckan ska bli lite lugnre så jag har tid me er tjejer =)

ha en bra dag i alla fall=)

kramar på er...

• Malin1976

TL: Lugn vecka??? Ja i våra drömmar kanske....

Nu är det den jobbiga perioden när man kommer på allt man glömt att göra och måste sätta fart med. Kom på att jag måste baka mer kakor, göra fler julklappar med Vilmer... Gaaa, hur ska vi hinna? Dessutom är Vilmer på dagis fyra dagar denna vecka, skulle vara tre men p.g.a. julfest tisdag blir det fyra... Då kommer ju jag att åka å simma å då går det en massa tid... Får sätta Peter i arbete när han kommer hem torsdag..

Ska hämta lillkillen nu, köpte en ny bilbarnstol igår som vi ska inviga. Nu blir det åkning framåt!! (Ja jag vet att han bara är 2½år men han har vuxit ur den bakåtvända vi lånat. Han har både längd och vikt inne och det är väl viktigare än ålder??) Eller hur?? snälla!!!

• alarik82

har varit å simmat 30 min idag, hur långt vet ja inte. hade så ont i armarna å skinkan sen i fredags så de blev inte nå längre...

funderar å gå ut å gå en sväng med vagnen får se... ska till svärmor å äta idag... skönt å slippa laga mat

• Sus69

Nu har jag och min familj vart på en promenad iaf.. Ingen jättelång promenad men en välbehövlig!
    Så nu känner jag mig piggare!
    Så NU IB, Ska här städas!

• Sus69

Ohhhhhh vad det är dött här!

Kanske är det så att man måste skaffa sig ett liv utanför cyberrymden!

• idiotblondinen

Marsmamma: Men Städar inte du?

• Sus69

Har svårt att slita mig.. Eller näää, jag ska börja snart! Men jag har iaf tagit en promenad!

• ThereseLaurin

Malin: hehe du vi bytte också när alexandra var runt två år..för precis som er hade alexandra vuxit ur.. då är det ju säkrare att köpa den i nästa steg =) tyckte vi i alla fall=) sett att många har gjort det =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)