• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Emmamaria: Jag brukar hinna strax över kilometern på en halvtimme så du har nog simmat något liknande. Visst är det härligt??!!

Vad gör alla ikväll??

• alarik82

malin... nja ja tycker de är ganska långtråkigt... simma fram å tillbaka fram å tillbaka

• Malin1976

TL: Ja, men man känner sig lite osäker ändå... Men det måste ju vara bättre att sitta ordentligt framåt än ihopkurad i en bakåtvänd?? Å när vikt och längd stämmer så måste det gå! Sen var det ju 400kr rea på denna så då känns det rätt att slå till!!

• ThereseLaurin

Malin: ja då skulle jag slå till i alla fall=)

Fan fastnar i forum om thailand =) ååhhh va jag längtar nu =) men så svårt att bestämma mig va jag ska packa osv hur mycket pengar jag bör ha..

• Theresa1

malin: När jag var på "underbara barn" mässan i höstas så var det brandmän där som informerade om trafiksäkerhet med barnen. De sa att om barnets huvud började sticka upp över kanten på stolen då var den förliten, annars ska barnet sitta typ skräddare om det är benen som är för långa. De ska sitta bakåt så länge som det bara går och typ lite till. Barnens huvuden är så tunga att de skadar sig redan vid en liten krock om de sitter frammåt.

• Haanna

Hej hopp!

Varit lite off ett tag härifrån
    Har haft fullt upp och ej suttit här så mycket.

Idag har jag en "fetto-dag" då allt jag har på mig är helt totalt fel och mitt humör är typ alla-kan-fara-åt-h*vete-idag *s*

Har en unge som sitter och skriker för mamma är ju självklart elak som inte låter henne slå på alla tangenter och som inte låter henne pilla på varenda knapp som finns på datorn *s*

Ska åka hem idag, ska bli skönt.

Skriver senare.

Kram på er tjejer.

• idiotblondinen

Hej tjejer!

Jag kollade på ett program om Pamela Anderson igår, så nu är jag pappad igen!

Idag ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen.

• Våra Liv

*skämms* åt en held el pepparkakor igår
    men trots att jag inte tränade medvetet kan jag lova att att kavla ut pepparkaksdeg är JÄVLIGT jobbigt har till och med fått träningsvärkl i ryggen o armarna efter det

• alarik82

IB håller tummarna för att de kommer nått jobb....
    pamela anderson av alla...hehe

VL hoppsan så kan de gå...

• ThereseLaurin

gomorrn alla glada =) uch nu är julen nära och det märks då vi skriver allt mindre ... men det kommer ju att ta tag igen sedan..fast mig lär de dröja till 16 januari...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)