• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

TL tjenare....
    ja de är inte mycke som skrivs här.... *trist*
    här har de snöat så de är jättevitt på backen...

• ThereseLaurin

här är det snöö med. men inte alls så mycket som det brukar =( men hoppas det kommer mer innan tomten kommer =) för ni tror väl på tomten

• ThereseLaurin

fan mitt på överläppen har jag som ett litet jack där skinnet är borta..snacka om att det gör ont att ha en snus inne nu, men kan ju inte vara utan heller =(

• Våra Liv

tror på tomten min syrra ska vara honom i år hehe

• ThereseLaurin

hehe jag tror inte jag skulle tycka att de var en riktig jul utan tomten =) fast undra när den riktiga ska ha tid att komma =) ibalnd är ju jag han

• ThereseLaurin

theresa: he he håller med.. men är också charmigt på ett vis=) tror jag ska få playstationet idag=) fast vart ett helt annat än jag skrev förut=) måste ju provspela först och se såp att de är ok=) he hre gissa om jsag kommer fastna där...

• ThereseLaurin

ne nu ska jag passa på att göra nåt då gumman sover kram

• Sus69

Halloj!

Har promenerat i ca 1 tim.. gjort min pilates! Så nu är jag riktigt nöjd!

Städa skulle jag ha gjort i går men jag bara skjuter på det..*suck* Hatar verkligen att städa, men gillar självklart känslan när det är klart!

Tycker oxå det är trist att det skrivs så lite här, men det är väl julstressen..
    Hoppas bara att inte tråden dör ut!!!

Nähä ni nu måste jag ägna mig åt dottern en stund och kanske städa lite!

Hörs senare!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)