• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

hehe..jag hoppas inte den dör ut..men det är nog julen skulle jag tro..i alla fall är det så för mig...

• Sus69

Ja så är det nog!

Vore iaf väldigt synd om vi inte fortsatte att peppa varann...

• idiotblondinen

Jag skriver så lite här nu för jag har inte lust att delge bara en massa negativt. För humöret är verkligen inte bra. Fan alltså...

Men en rolig sak hände. När jag kom hem från arbetsförmedlingen så såg jag att jag hade fått brev från kommunen angående dagis/dagmammeplats för Filip. O vad som stod där.. alltså det kan inte bli bättre! Han har fått plats hos samma dagmamma som mina småsyskon hade, o hon bor bara 300 meter från mig! Detta är ju alltså en människa som jag känner till o har hört bra om! Det är helt fantastiskt, jag känner mig absolut nöjd med detta! Så nu är frågan om jag ska tacka ja, i så fall börjar inskolningen den 9:e januari. Men alltså, detta är för bra för att vara sant, så jag vågar inte alls hoppas på nånting! Detta är bättre än jag någonsin kunde föreställa mig! Men jag känner på mig att det kommer bli nåt krux, det blir alltid krux när det gäller allting. Lika bra att vara inställd på det.

• ThereseLaurin

Ib: men det låter ju kanon =) håller tummarna för dig..inte var på dåligt humör nu =( det är ju snart jul=)

• Sus69

Vad roligt att höra IB, du som var så tveksam till att lämna bort honom.. Det blir säkert jättebra!

• ThereseLaurin

Theresa: ja jag har sökt jobb skita länge nu och de går pissigt såligt =(

• Sus69

Hmmm.. och vet ni, jag fyllde i en blankett om friår igår! Ska bara kontakta min chef så hon kan skriva under den! Måste ju bara söka, man kan ju inte få mer än ett nej..

• ThereseLaurin

marsmamma: ne precis =) och jag har hört att de är färre som söker det nu..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)