Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Skickade pojken i säng utan saga... Mår pyton nu... Älskar ju att ligga å läsa med honom på kvällen men han har börjat fjanta och bråka så när vi ska borsta tänderna så idag brast det för mig och jag blev jättearg och som straff ingen saga.... Nu ligger han och snyftar för sig själv... Usch! Men jag måste ju hålla kvar vid det beslut jag tagit... Förklarade också varför det inte blev nån saga...

• Malin1976

Så bra Våra Liv!!

Mitt internet dog igårkväll. Usch vad tråkigt, bara skit på tv:n också... Blev telefonen och sen sängläsning. Otroligt vad beroende man har blivit av internet!

• Malin1976

Mmmm, det lät saftigt och gott! Du får berätta sen hur de smakar!

• Malin1976

Snart ska jag iväg på step!!
    Ska bli kul! Hoppas på att en bräda hinner bli min. Blir ju lite stressigt när man ska till morfar och lämna pojken först...
    Tar med badkläderna så om det är fullt så kan jag simma istället!

Ska packa väskan!

• Malin1976

Lista:

-Mer

-40kg

-30kg Koviktare(Johanna)

-25kg Våra liv(Maria)

-20kg

-15kg

-10kg Stumpan2 (Marie) Malin1976

-5kg emmamaria, swiss (sandra)

-Mindre

• Malin1976

Är tillbaka från step-passet nu. Sååå kul!! Hade verkligen glömt hur roligt det är men stegen fanns ändå kvar i bakhuvudet. Bra med lite styrkeövningar också för dom är jag ju duktig på att "glömma bort"....

Shit så många nya det kommer hela tiden! Jättekul!! Blir helt yr när jag kommer in på sidan igen.
    Undra hur vimsig ThereseLaurin blir när hon kommer hem från Thailand.

Är det förresten någon som berättat för de nya att vi ska maila våra vikter och mått till henne nu medans hon är bortrest?
    Har tappat adressen men man kan ju skicka privat till hennes FL-sida..

Är inte det minsta avundsjuk på sol, bad och värme.... Eller kanske lite!!

• Malin1976

Stumpan2: Vi har fredagar som vi väger och mäter oss. T.e.x: lår, midja, arm, knä, rumpa. Du får själv välja. Några ger bara vikten också.
    Vi är ganska snälla och har inget tvång!

Snart dax för Greys anatomy eller vad det heter på femman har fastnat där såklart!

• Malin1976

Någon har tagit bort mig också...
    Kopiera hela listan och klistra in den i nya inläggsrutan. Lägg sedan till erat eget namn så riskerar inte någon att åka bort!

-Mer

-40kg

-30kg Koviktare(Johanna), Marsmamma(Sussi)

-25kg Våra liv(Maria)

-20kg

-15kg nova68 ( Mia)

-10kg Stumpan2 (Marie), Johanna 1974, Malin1976

-5kg emmamaria, swiss (Sandra)

-Mindre

• Malin1976

Men... Aldrig hört talas om vinsterna... Det är väl bara jeansen jag kan ha användning av inget annat finns i min närhet...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)