Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Emmamaria: Jaha, det var på åland... Då förstår jag.. Men då är det perfekta vinster ju!

Idag har jag vilat hela dagen, ska simma imorgon. Har slappat framför tv:n och såpor, det har jag inte gjort sen Vilmer var nyfödd.

Har ätit två digestive oliv, undra om Theresa eller någon annan vet hur onyttiga dom är. Är ju såå goda!

• Malin1976

Kan ju vara så att folk börjat arbeta efter en julledighet och då känns det tomt här fastän det säkert är som det var innan jul..

• Malin1976

Ska strax hämta Vilmer på förskolan. Blir inte förvånad om dom är inne igen. Har varit inne den senaste månaden. Blir en aning irriterad eftersom jag då känner tvång att vara ute när jag hämtar honom och då går så mycket av hans lektid inne här bort också. Frisk luft ger friska barn som sover bra på natten! Det gillar jag!!

• Malin1976

Inget internet å inget att se på tv:n. Det blev en skitfilm på tv4 film istället. Åh så tråkigt!!
    Sov fint två timmar i sträck inatt. Sedan blev det 3½ timmes sängvridning sedan vaknade Vilmer efter 2½ timme... Känner mig inte alls pigg.
    Ska ta å fixa frukost med gröt och te så blir jag kanske pigg...

• Malin1976

Jag ska snart iväg och simma igen. Ska bli skönt!
    Hoppas datorn vill fungera bättre för mig så jag hinner med er alla!

• Malin1976

Emmamaria: Det är ju jättegott att göra egna potatisklyftor i ugnen av vanlig potatis. Tar inte mycket längre tid än pommes frites!

• Malin1976

Precis! Också känns det nyttigare också! Och man vet vad som är i, inga dolda fetter!

• Malin1976
    Då kan karl koka sig en egen potatis till maten då!
  • Malin1976

Men lightläsken har ju "bara" aspartam isig. Det är ju ca en kalori per deciliter så så farligt var ju inte det!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)