vikt...peppningstråd =)
**************Gott nytt år!!******************
Idag blir det skoterutflykt och grillning. Mmmm, vad mysigt!!!!
**************Gott nytt år!!******************
Idag blir det skoterutflykt och grillning. Mmmm, vad mysigt!!!!
TL: Jag hade gått upp 0,5kg till..... Hann aldrig mäta mig.
Jag hoppar också över 15-veckorstävlingen. Har alldeles för mycket stress i kroppen just nu och det där kommer kännas som ett tvång som jag vill vinna... Så jag måste dra ner på mina "måsten" och får nöja mig med att försöka gå ner utan den.
Hej hej tjejer!
Har varit och simmat nu 45 minuter. Började morgonen som zmoothie med havregrynsgröt med äppelmos. Gott!
Nutrilettebar till lunch + frukt.
Känns mycket bättre idag när jag varit och rört på mig och inte svullat en massa mat.
Sen har jag nog lätt senilt i mitt huvud, hade fattat Theresas pepptävling som att man skulle gå ner 15kg, det var det som kändes tungt! Men nu helt plötsligt läste jag 15-veckor!!
Nåja, så kan det gå när man är stressad eller vad jag är! ;.)
Ska dricka det nya teet jag köpte idag å slappa en stund. Ha det gott!!
TL: Så ni är strax påväg, så skönt!! Blir riktigt avundsjuk ska du veta!!
Hoppas ni får det himla bra och varmt!!
Hörrni... Är det nån som går på spinning? Funderar på det imorgon men det är på 45minuter! När jag bodde uppe i Umeå så gick jag på 30minuters passen och då var jag vältränad. Det räckte till mer än väl men nu undrar jag om jag kan gå dit utan att skämma ut mig när jag svimmar på cykeln av överbelastning...
Theresa: Ja jag får göra det och be om hög volym så ingen hör mig flåsa!!
Nä, dags att hämta Vilmer på dagis nu..
TL: Ja det känns ju jobbigt när man ej vet vilka som är där. Och jag minns ju hur man liksom hoppade på cykeln och med den magen som finns nu.... Hå hå jaja, vilken otakt jag kommer att komma i!
Men får se hur det blir, Vilmer är nog själv på dagis tisdag och onsdag så det känns inte så roligt att lämna honom fastän jag behöver tiden för mig själv!
Jag är sjukskriven till 15:e men ska träffa en annan läkare den 12:e tror jag det var. Känns som det är länge kvar innan jag kan börja igen det blir bara tyngre och tyngre.
Får ångest nu, blir helt beroende här inne också får Vilmer leka själv... Inte kul, ska äta nu och sen försöka leka en stund. Innan Bolibompa... Byggare Bob idag tror jag , det är en stor favorit-!!
Ho, ho, hoooo....
Har bullar i kylen sen igår, är så sugen!!! Funderar på att slänga dom på en gång... Har ju nyss ätit middag å äpple och är mer än mätt....
Känner mig som en taskig (=dum) mamma... Du MÅSTE äta upp maten innan du får frukt... Ät inte bara grönsakerna, du måste äta kött och potatis också....
Varför gör jag så??? Frukt och grönt är ju nyttigt också blir det som straff ingen nyttighet! Ät sås istället... För det är ju verkligen inte nyttigt! Är det någon fler som gör likadant?
emmamaria: Ska du photoshoppas? Såg nån sån omröstning. Hade fått för mig att du var brunhårig men på den bilden såg du blond ut...
Theresa: Jo, det är ju som en belöning med frukt.... Men nu när han är inne i en period där han knappt ätit något på två veckor så kan det ju inte bli nån belöning, och vill ju att han ska få äta det för det är nyttigt.
Så idag fick jag ångest efter jag skrev det och satte mig med honom i soffan och åt en fruktbit för att mysa....
och jag tror att du stavade rätt....
Du ska se vad roligt det blir sen när de börjar äta för fullt och geggar i håret
Hittade gamla bilder... Gud så charmigt!!