vikt...peppningstråd =)
Det där känner jag igen emmamaria, speciellt när jag sitter framför datorn. Jag måste alltid gå och lägga mig när jag blir för hungrig annars nallar jag bara något onyttigt och det vill jag ej!!
Det där känner jag igen emmamaria, speciellt när jag sitter framför datorn. Jag måste alltid gå och lägga mig när jag blir för hungrig annars nallar jag bara något onyttigt och det vill jag ej!!
Ska strax åka iväg till badhuset och simma. Sedan blir det en bar till lunch, sen slappa lite innan jag hämtar Vilmer på dagis. Sedan blir det utelek, eftersom det är -16 grader så går dom inte ut på dagis... För kallt... Men... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Och jag har handlat ordentligt med kläder till Vilmer så han ej ska frysa.
Theresa: Ja du skrev det förut att han blivit sjuk. Usch, inte roligt med operationer och grejer! Hoppas det går bra för honom!
Så skönt att du inte är fikasugen då! Jag kan nog inte motstå fika ännu utan måste smaka "lite grann"! Ska på sambons farbrors 50-årskalas på fredag så då blir det svårt!!
Nä, nu måste jag packa väskan och åka iväg. Har eldat sen imorse och nu är det "äntligen" 17,5 grader här inne. Ni kan ju tänka hur varmt och skönt det var i morse...
Vi verkar vara i samma sits du och jag... Mår pyton och enda anledningen att kliva upp ur sängen är pojken... Sen försöka kontrollera känslorna i deras närhet är inte lätt och man vill bara skona dom.
Att du är själv också gör ju att du inte får nån avlastning, och fastän det känns hemskt att säga så behöver vi det!
Tror du att du kan be dina föräldrar eller syskon om hjälp så du får göra något själv en stund några dagar i veckan?
Kram på dig!!
Grattis Blondinen!! Så roligt för dig! Å du ska se att inskolningen går bra på måndag! Så får du lite egentid också! Det är du värd!!
Våra Liv: Jag skickade också in till Iform, men tog lappen ur sverigehäftet där man även fick en pilatesdvd med magövningar! Höll på anmäla mig på internet igår men då såg jag att den saknades där...
Nu har jag varit in och kikat hos dig Koviktare! Tuffa bilder på din son!!
Men Theresa!!! Fy på dig! Du som har varit så duktig idag!! Men jag förstår dig också.. Tårta! Är ju sågott och dessutom dajm..
Nåja, 1000 extra hopp.. Det blir 1400 sammanlagt då? Hur många trosor behöver du då?
Tror jag ska köpa ett hopprep och hoppa runt hemma också, det är ju smart och framförallt billigt! Dessutom kan jag lura Peter att det är jordbävning hos oss!!
Är det smalkakan? Med mörk choklad i??
Ja, Theresa... Så roligt kan det inte vara. Jag fick ju kejsarsnitt så jag blev aldrig "förstörd" där nere som Peters kompisar så glatt uttryckte det...
Theresa: Det korrekta uttrycket var: Såbra då är inte puppan förstörd! Detta efter Peter berättat om vår psykiskt jobbiga förlossning där vi trodde att Vilmer var påväg att lämna oss...
jaa du... Det sinar aldrig för dom där pojkarna!
Jaa du marsmamman... Dags att lägga in dig på reparation kanske??