• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

jag kommer vara här varje dag och skriva och så men kör inte igång på allvar förrän jag vet hur det blir kommer inte äta upp mig undertiden iaf

• Malin1976

Jäklar marsmamman vad du måste ha trampat på!

Onskade mig en motionscykel och hantlar i julklapp, fick inget av det. Är lite sur för det men får kanske ta det som en komplimang istället!!

Nä usch, börjar bli dags att sova nu, magen kurrar av hunger och då är det bara sängen som gäller!

Sov sött allihopa!!

• Sus69

Nova:Ett plus vore jätteroligt!.. Men vi vill iaf inte att du överger oss... då får du kliva åt sidan lite och bara peppa oss andra, så det så...*ler*

• Sus69

Skönt att höra.. tycker du är en kanon tjej!!

• Nova 68

marsmamma du har varit jätte duktig kram på dig kul att du mår bättre. skönt att julen är över eller hur

• Theresa1

Nova: Jo självklart vill vi ju helst att du ska lämna oss pga ett plus. men OM det inte är så vill vi ju ha kvar dig, OM...

Marsmamma: Med 20 min om dagen och normalsund kost och bara en kaka ibland så skullejag kunna tippa på att vågen skulle landa på 70-80 kg i midsommar. Utan större ansträngning. du kör ju pilates också

• Nova 68

även om det är ett + så är jag kvar om jag får??? måste iaf hålla igen vill inte väga för mycket tror inte min kropp klarar av det

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)