• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Nova: Jätte skönt att den är över.. Känner att jag kommit dig så nära, att det vore synd om du övergav oss..

Theresa: Tror du att det kan vara möjligt? För mig låter det som en underbar dröm, men med er hjälp så kanske..

• idiotblondinen

Marsmamma: Gud vad duktig du har varit nu!

• Sus69

Nova: Visst har jag sagt att när jag väntade Isa, gick jag bara upp ca 4kg.. Hon käkade på mig.. Tänkte lite på vad jag åt, kändes faktiskt bra att inte släppa alla hämmningar och bara äta allt man kom över, som jag gjorde med Tove(min äldsta). Hade precis lyckats gått ner 18kg med VV, innan jag blev gravid med henne.. Gick upp23kg och dom sitter kvar!

• Sus69

Glömde Nova, klart du ska vara kvar här!

• alarik82

varför bor inte vi alla brevid varandra för ...gud va skulle kunna gå ut å gå då

• Nova 68

tycker jag men gud vilka promenader vi skulle kunna ta och mycket prat skulle vi ha osv kram

• Sus69

Nova: Du och jag bor ju inte så fasligt långt från varann.. Dock lite för långt att promenera emellan..

Theresa och jag bor väl ändå närmre, visst bodde du i Västerås?

• Nova 68

ja sagt det förrut till dig marsmamma skulle varit super roligt om vi bodde närrmare vad vi skulle kunna ge varandra men det är iaf något här på fl kram ska gå ut i kylan med min hund och sambo brrrr vi ses imorgon kram på er

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)