• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Emmamaria: Barnen ligger väldigt skyddade i vagnen, det är inte alls lika kallt där nere som i luften. Ta en termometer och lägg ner där så ser du hur många grader det är i vagnen!

• alarik82

tack för hjälpen. de stämmer ju faktist att de är lite varmare i vagnen de är ju mera ombonat där ju... men man är ju lite nojjig....
    få se då om ja orkar ta mig ut på nån prommis

• alarik82

theresa.... f*an va du är duktig *avis*

ja de skulle vara skoj å träffas faktist...
    jag som inte har så bra minne, men vart bodde ni all anu då?? nån i västerås vet ja...

• Nova 68

har tagit en promenad inte så långt men bättre än inget och precis avnjutit en frukost the och hårt tunnbröd jag vet sen frukost men har ju tonårsbarn som älskar att sova och det har nog smittat av sig til mig men till mitt försvar jag promenerade innan frukost

Jag bor i huddinge i mil från stockholm

• idiotblondinen

Jag bor i Broby i nordöstra Skåne.

• Våra Liv

hej hopp
    marsmamma japps vi bor i en 3:a nu 2 barn o jag o sambon o 2 katter hehe vi har växt ur denna lilla lägenhet det blir en 4:a nu 1 mars *längtar* ska bli såååå skönt!

• alarik82

IB jas just ja de visste jag ju egetligen om ja hade tänkt efter.... de är lååång dit

• Theresa1

Jag bor i Västerås...

Bikiniprogrammet är DÖBRA!!!
    IB tränar du upp balansen med magskiten eller

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)