• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Nova: Allt är bättre än inget Så man ska aldrig tänka att det man gör inte duger... Eftersom du dessutom gjorde allt innan frullen har du ökat din förbränning resten av dagen Jättebra!

• idiotblondinen

T1: Det kan man ju säga... Alltså, det är totalt omöjligt för mig att hålla mig uppe med den där övningen... Vet inte varför, om det är mina knän som är dåliga eller om den muskeln i magen måste vara i trim och den inte är det på mig... Eller nåt.

• Theresa1

Oooooo 2 av övningarn på underkroppen o nu har jag krampkänning så jag tror jag pausar nu... Om ni slår upp ordet OTRÄNAD i ett lexikon står det troligtvis theresa där

Vad har hant med mig?? Jag tränade ju stenhårt på gym förut o är "känd" för min stenhårda rumpa o mina stockben Det var då det... Tydligen. Jag får ta en övning till om ett tag o 2 ikväll- Hela programmet ska köras...

• Theresa1

Hm glömde skriva att jag gjort 2 av övningarna... det fattades ju lite mening

*strechar!!!*

• idiotblondinen

Uuuh, stretcha kanske man borde börja med... Isch, det är fan ta mig värre än själva träningen

• PiJo

Hej hopp!

Nytt år nya tag eller hur?

Vill bara göra lite entré här hos er och förklara att nu djävlar sätter jag igång!

• Theresa1

Jag vet... jag haaaaaaaaaaatar streching... Det är därför jag inte når mina tår på långa vägar Jag har jättekorta muskler i benen sen jag åkte massa skridskor... och sket i att strecha...

• Theresa1

Pijo: Välkommen, här arbetar vi förfullt Kollade in din presentation, den var intressant Vill du vara med oss o tappa vikt?

• PiJo

*asg*

Ja vet att det inte står något där... kanske ska ändra på det nu!

Jo jag vill/behöver tappa en del!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)