• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

hade inte tänkt o träna idag eftersom jag är fett trött men sen tänkte jag på pilates reklamen, en tjej som säger när man är uttråkad eller inte orkar kan man göra the 100 o när man gjort den gör man resten med när man ändåär igång så jag gjorde det o det stämde hehe man gjorde det andra med så nu har jag iaf kört pilates idag en stund

• PiJo

Nuuu har jag skrivit någonting i alla fall!!

TACK för att ni välkomnar mig!!

• Theresa1

Pijo: Det var TOMT... överallt... Vi har lite olika mycket att tappa allihop och vi har lite olika sätt att tappa på men vi är faktiskt jätteduktiga tycker jag! Hoppas du trivs o att du blir kvar med oss.

• Sus69

Välkommen PiJo!

Nova: Bättre en kort promenad än ingen alls!

VL: Ni tycker ni bor trångt?!? Hör här, 2vuxna 3barn och en hund i en tre rummare.. Det du! Vi letar oxå nåt större, men svårt och oerhört dyrt, betalar redan idag alldeles för mycket ,anser jag! För att bara bo!!!

• Theresa1

vl: jag ligger här o döööööör av utmattning och drunknar snart i min svett men fan va gött det känns... Jag tog bort krampen o körde resten av programmet o nu är jag varm i hela kroppen o verkligen längter efter en nyttig lunch.

När man vet hur bra man mår av nyttig mat o motin, varför lever man inte så jämt??

Undrar vad marcus säger när han kommr hem o upptäcker att hans favvo mjukisar stinker svett o hans linne är dyngsurt *haha*

• PiJo

Theresa1:

Det är nog på G... jag har i alla fall skrivit!

• idiotblondinen

T1: Jösses vad duktig du är

Ge mig lite inspiration till någonting, vad som helst! Jag sitter bara här o allt är grått... jag vill också känna mig superduktig! Hjälp!

• Theresa1

pijo, jag hade inte varit inne o kollat igen när jag skrev, du måste ha fixat det medan jag knåpade ihop inlägget...

Vabra, nu ser jag att jag passade på att städa golvet när jag tränade Mm trevligt...

• Våra Liv

marsmamma hur mycket betalar ni? här fanns det 9 lediga 4:or så det var inte svårt o få en hehe vi fårbetala 5700 för den nya fastd et kommer stiga lite då vi ska ha diskamaskin som tillval hehe

T1 fan vad gött jag ahde lugnt kört ett programm ytill asså med någe av iforms programm men min son vaknade o han ska ha mat o snart är det dags o gå o hämta sonenpå dagis med. fan då jag vill med drunkna i mitt eget svett ha fan får köra ikväll sen när sambon ska upp han får ta barnen då!
    För nu känner jag mi värsta motiverad i verkligen på G vart fan pigg av o köra lite poilates
    sitter o dricker brämhults nypressade apelsinjuice!
    älskar brämhults, dyr men utan några tillsatser bara frukt!
    nej nu börjar jag yra för mycket haha dags med mat té sonen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)