• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Ib: Du hatar träning va?? Har ni det kallt?? Sover Fille?? Hrm... om du vill känna i kroppen att du gjort ngt så kolla in bikiniskitens underkroppsprogram... Det känn verkligen i kroppen o jag mår som en prinsessa nu, fast jag kommer ha sån värk om ett par timmar...

Nu SKA jag ner massa i vilt jag ska väga 60-65 om 15 veckor. BASTA

• Malin1976

Så duktig du är Theresa!!

Jag har nyss kommit hem från en timmes promenad i skogen. Det var ju inte lite jobbigt påbylsad i ett skoterspår som inte frusit till hårt ännu. Men jag kämpade på och så otroligt skönt när kylan bet i kinden! Hittade ett nytt spår som jag trodde ledde hem, men det gjorde det ej så jag fick se nya vyer och en lite längre prommis.

Ska köra dagens övningar nu på vårt första program så är dagens träning avklarad. Skönt!

Välkommen PiJo!!

• Sus69

GO Theresa!

VL: Vi betalar ca 5700:-/mån + 300kr för parkering! Visst är det för dyrt?!?!

• Våra Liv

marsmamma jo det är dyrt o det är ungefär så vi får betalas för vi skla med ha parkeing sen. men sdambon tjänar bra..
    shit så jag stavar skriver med en habd hehe

• idiotblondinen

T1: Nä, han sover inte, jag sitter här o väntar på att han ska somna

• Sus69

Men, man ska inte klaga, en ny filosofi jag har " man ska vara nöjd med det man har och inte sukta efter det man inte har"... svammel... Vi har mat för dagen hela och rena kläder och tak över huvudet.. *ler*

• Theresa1

ib: in på iforms sida o kör underkroppsövningarna!! då lovar jag att du får träningsvärk... O adrenalinchock!!

• idiotblondinen

T1: Ja! När älsklingen sover! Jag väntar bara på att han ska gå o sova en stund! Usch vad taskig jag är!

• Malin1976

Theresa: Åh, såpass! Kul, vart läste du det? På internet?? Och nu äter jag en bar till lunch på 212 kalorier. + att jag gjorde dagens program, känner mig mycket nöjd då!!

Apropå hyror... Vi har en månadskostnad på 400kr på lånet vi har på vårt hus. Inte illa va?!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)