• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

nova hehe nej inget gräs inne.... tyckte bara de var ganska mycke kalorier . tycker ju de är ksoj å klippa gräset ja... men de måste ju bli en hel del kalorier om man skottar snö oxå

• Sus69

Har inte tagit mig på nån promenad än.. har slöat och tittat på oprah.. Vilken misär i spåren efter orkanen Katrina.. Som sagt som jag sa tidigare" var nöjd med det man har"..

• Theresa1

Regel nr 1 för Theresa är: Inget Oprah, jag klarar ju inte av känslorna...Jag vet ju det!! Men jag skulle iaf titta idag (som alla andra dagar) grinade som ett barn medans jag skulle vara bra o kul mamma till max som bara glodde med öppen mun på mamma.
    Citat:
    Buhu uääää... det är ingen fara, Mamma är bara rörd för killen får ha sin hund.... snyft...

• idiotblondinen

Marsmamma: Jag tittade också på det... Herrejösses vad jag satt o bölade.. Ojojoj. Men hela tiden så blev jag mer uppmärksam på vilken tur jag har som har min son. Jag blir så ödmjuk av att se sånt... Undrar hur det är där nu, det är ju ett tag sedan Katrina drog in där?

På tal om annat, är det nån som har nåt gott recept på middagsmat att dela med sig av? Jag är trött på den eviga kycklingsalladen.. Blev sugen på att prova rostade rotfrukter, men vad ska man ha till? Nåt kött eller? Tips?

• idiotblondinen

T1: Javisst, där kom mitt första gråtanfall faktiskt!

O jag hade "tur", Filip sov...

• ThereseLaurin

Hej tejjer.. tänkte bara säga hejdå på ett tag, kommer inte ha tid att gå in nå mer innan jag drar =)

hoppas att ni har det bra.... och trevlig fortsättning på det nya året =)

kram på er

• Våra Liv

nu harjag varit duktig igen innan jag hätade sonen på dagis givck jag tidiagare för o gå powerwalk med vagnen så bränade enligt länken ni la in cirkus 400 kalorier! o så pilates med idag fan vad duktig jag é! *stolt*

• idiotblondinen

TL: Ha en alldeles UNDERBAR resa! Vi kommer att sakna dig o längta efter dig! Vi ska göra allt för att hålla ställningarna här i din tråd, jag lovar! *kraaaam*

VL: Ja, du är jätteduktig!

Ingen som kunde tipsa om nåt bra recept?

• Sus69

Trevlig resa TL!!!!! Vi är INTE alls avundsjuka..

• Våra Liv

TL ha det så roligt!

IB recpet på vad?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)