• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

TL hoppas du får skoj där nere...

VL gud va du är duktig... sååå avis på dig

IB nej du tyvärr så är de dåligt med recept... ska äta köttbullar å makariner idag vi tror ja

• alarik82

PiJo glömde ju å säga välkommen till dig, hoppas du kommer å få de trefligt hos oss

• Våra Liv

emmamaria tvingade mig själv o det ändes gött faktiskt gick till o med längre än jag rälnat med från början hehe

• alarik82

å fan... tror inte ja hinner med nån prommis heller, är ju snart dax å laga mat å sen är de mörkt ute

• idiotblondinen

T1: Det kvittar vad jag har hemma för om jag får nåt bra recept så går (tänk att ni kan bidra med en 20 minuterspromenad åt mig om ni kommer med tips ) jag till affären och handlar!

Jag vill prova göra nåt som jag aldrig gjort förut, men jag är inte så jäkla haj på matlagning!

Det får inte vara för krångligt heller.

Fast jag kanske får googla lite istället... Har hittat en del recept, men varför ska det alltid vara med en massa grejjer som man får köpa en hel förpackning av o sen aldrig använder. Eller grejjer jag inte ens vet vad det är...

• idiotblondinen

Hm... Jag gör ibland kycklingwok med koksmjölk, men jag är inte överdrivet förtjust i smaken faktiskt. Jag vill göra nåt med rostade rotfrukter, men VAD? Åååh vad störigt det är när man är sugen på nåt speciellt, men inte ens vet vad, och inte kan få det ur skallen!

• idiotblondinen

T1: Tack, ska göra det! Flippe är redan klädd så det får bli snabbt, annars hoppas jag få inspiration i affären (något som dock aldrig fungerar, för jag glömmer allt när jag är där)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)