• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen
    Dödade jag tråden?

Nu har jag varit och handlat. Jag har ingen aning om vad jag ska laga, men jag köpte palsternacka, morötter, tomater, avocado, paprika, ööööh... Vad var det mer? Gurka har jag iallafall hemma... O kycklingfilé. O creme fraiche. Jag tror att jag ska experimentera lite. Med 90% säkerhet kommer det att gå åt helvete, men vad gör det, det är ju spännande
  • Theresa1

Det blit nog jättegott, det var ju inga nya konstiga ingridienser iaf... Det är ju värre när man ska testa ngt helt nytt, till exempel dom där jäkla julgodisarna jag skulle göra... De som typ brann upp

• Malin1976

Blondinen: Om du har tonfisk hemma så kan du värma det med creme fraiche, en burk av varje också lite ketchup i. Sedan blanda det med kokt pasta. Enkelt och supergott!!

• idiotblondinen

Malin: Har inte tonfisk hemma. Men nåt gott ska det nog bli.

T1: Nej, precis. Det kan nog inte gå åt helvete, bara åt pipan.

Måste dela med mig av några roliga övningar jag just kom på när jag låg o lekte på golvet! Haha, Filip fick en halvstor badboll i julklapp av nån o nu har jag haft jätteroligt med den. Först, sitta på golvet en och en halv meter från väggen, hålla bollen över huvudet och kasta in i väggen hårt o sitta så o kasta lite. Kändes skönt i armarna! Sen, situps... Alltså inte hela vägen upp utan, ligga som man gör.. Hålla bollen övanför ansiktet och kasta upp den en halvmeter - meter när man går upp, hålla positionen tills man fångar bollen igen igen o gå ner. Jätteroligt med variation! Jag kunde inte sluta göra så när jag låg där, för det var så roligt o jag kände mig så kreativ (Detta har ju säkert alla kommit på redan)

• Malin1976

Men det är ju inga rotsaker i....

Sen kan man blanda en burk matlagningsyoughurt med en påse tacosås. Bred det över (tinade) kycklingfileer,klicka över lite smör och låt de steka i ugnen. 200grader ca 20 minuter. Tills kycklingen är klar alltså.
    Ska egentligen vara kycklingklubbor men jag kör med file..

Ber om ursäkt att jag inte gav dig tips innan du gick på affären men jag var ute å lekte med Vilmer...

• Våra Liv

nu har jag badat i 50 minuter hehe göttigt, ska fixa nyttig mat nu mihn kära moder gav oss en ångkokare i julklapp

• idiotblondinen

Malin: Attans, hade du gett mig det tipset innan jag gick så! Jag kommer göra det en annan dag, för det lät skitgott!

• Våra Liv

oj här har det varit fart hela dagen så fort man kommiot hit har det varit flera nya sidor o läsa o nu närman väl är hemma är tråden ganska död

• Malin1976

Gick in på Iform för att anmäla prenumeration men då fanns inte pilates-videon med där som den gjorde i sverigehäftet. För engångs skull var jag uppmärksam och såg det, hade blivit irriterad annars.
    Så nu blir det beställning med snigelpost istället...

• Malin1976

Gick in på Iform för att anmäla prenumeration men då fanns inte pilates-videon med där som den gjorde i sverigehäftet. För engångs skull var jag uppmärksam och såg det, hade blivit irriterad annars.
    Så nu blir det beställning med snigelpost istället...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)