• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Gick in på Iform för att anmäla prenumeration men då fanns inte pilates-videon med där som den gjorde i sverigehäftet. För engångs skull var jag uppmärksam och såg det, hade blivit irriterad annars.
    Så nu blir det beställning med snigelpost istället...

• Sus69

IB: Jag kom ju oxå på ett gott recept, lite sent men ändå..

Tortillatårta
    Stek 4st tärnade kycklingfilèer
    Blanda i cruncy salsa (medium smak blir ganska starkt)
    Blanda sedan i en grönsaksblandning som heter broccolimexicana, ca 3/4 delar av påsen, låt puttra en stund.
    Ta ett paket tortillas(små)
    Varva sedan tortilla med köttblandningen, börja och sluta med tortilla på en ugnsform.
    Lägg sedan lite mozarella högst upp..
    Gratinera ca 10min i 200gr
    Servera med en grönsallad

Ett recept som faktiskt är nyckelhålsmärkt...

• idiotblondinen

Marsmamma: Gud vad gott det låter. Men nu har jag inte grejjer till att göra det heller.

Men jag sparar både det receptet och det jag fick av Malin iallafall. Tack!

• Sus69

Det är supergott!! Jättebra bjudmat oxå.. går kanonbra att förbereda och bara gratinera när gästerna kommer..

• Sus69

Köpte en dansmatta till barnen i julklapp, jösse vilken rolig grej! Bra för motionen...
    Nån annan som har provat?

• Nova 68

du är super duktig marsmamma du är min förebild. just nu har inte kraft att anstränga mig till 100 % denna j*vla bim gör mig galen kan inte tänka på nått annat kan knappt sova men jag tar mig snart i kragen kram

• Sus69

Men Nova nu är det ju inte så många dagar kvar (innan BIM menar jag).
    Ohhh vilken förebild jag är då... vissa dagar kanske men inte alla.. Var iaf och handlade idag UTAN att lägga några godsaker i korgen..*ler stolt*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)