• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Jag addade också dig

• ThereseLaurin

he he jagh märkte att nån addade mig =) men kunde inte komma på vem de va men tacka nu vet jag =)

• Sus69

Jösses vad mycket det händer här.. man kan inte vara borta lång stund, då får man så mycket att läsa igen!

Jag började bra i morse men halkade dit lite på em.. åt lite godis, dock inte lika mycket som jag brukar!

Vad duktiga ni andra har varit!

• ThereseLaurin

marsmamma: men det är ju en seger=) att du inet ätit lika mycket som du brukar =)

jag har faktiskt beställt hem chips känner att jag måste va sååå länge sedan ca 2 mån...så jaja det är smällen jag får ta...

• Sus69

Man har ju skapat sig ett nytt beroende.. Viktpeppningstrådsberoende!!!!

• ThereseLaurin

marmamma: det är bra det =) Jag känner att jag bara var tvungen att unna mig nåt ikväll...är lite lkuven till det men ändå jag vet att det kommer gå bättre sen då =)

• Sus69

Ibland måste man unna sig lite gott, annars blir ju livet förbaskat tråkigt!

• Theresa1

Om maninte unnar sig ngn gång ibland så håller man nog inte ut tror jag. Man ska väl bara inte unna sig hla tiden och inte några mängder, jag har ätit lite godis. Det är ju idol (mys=äta)

• Malin1976

Jag skulle gärna gå med, har kollat på lite andra sidor här men den här är mest positiv tycker jag. Det som känns konstigt är att jag kanske kommer lite för personligt till dig TL (om du kollar min sida så ser du vem jag är). Samtidigt som det kanske får en att verkligen ta i eftersom det blir svårt att dölja sina kilon...

• Nova 68

hej allihoppa nu har jag jobbat klart ätit middag jag har veckohandlat och lämnat mina tjejer till sin pappa och äntligen hamnat här har längtat hela dagen.
    ser att jag har massor att läsa i kapp. Idag måste jag beröma mig själv ätit bra och promenerade på min rast istället för att slaska massor med kakor bra
    har det gått bra för er?

Marsmamma läs ditt meddelande

kram alla

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)