• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

malin: du är välkommen =) men förstår dock inte vad du menade med för personligt =) förklara gärna =)

• ThereseLaurin

malin: du ska inte tycka att det känns konstigt =) jag fattar nu =) tog ett tag innan jag gjorde det =)

• Sus69

Nu loggar jag ut för i kväll!

Kram alla och ha en fortsatt hälsosam kväll!

• ThereseLaurin

marsmamma:: ha en skön kväll och lycka till =)

• Malin1976

Ja jag var väl lite piffigare på korten på min sida...

• ThereseLaurin

malin: du ska jag vara ärlig så först tänkte jag men gud va jag känner igen henne..sen trillade poletten ner en halvsekund senare =)

• Nova 68

i morgon kommer min mättlista

• Malin1976

Du har ju varit hur duktig som helst läser jag ju, var ju ett tag sen jag såg dig. Tänker varje dag att imorgon så... Ändå går det bättre när jag är hemma än på jobbet! Dessa smörgåsar som finns där...
    Får väl ta å skriva ner mina fina siffror imorgon då. Tycker det är bättre att väga sig på morgonen, annars så är det sån stor skillnad på när och hur mycket man ätit. På natten äts det väl ingenting.

• ThereseLaurin

malin: vi har vikt koll varje vecka.men detta är ju så klart helt frivilligt...så du får göra som du vill=) men i alla fall så skriver jag upp vikterna och gör sedan ett diagram som jag visar efter kanske en månad eller så =)

sen kan det kanske kännas lite piinsamt att berätta vikten för mig då vi vet vilka varandra är.. men som sagt jag har mitt fl här och ingenannan stans =)

• ThereseLaurin

nova: japp blir bra det... =)

Malin: ja men det syns inget direkt eftersom det är under så lång tid..eller ja min släkt ser ddet ju..men men

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)