• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Theresa: nej det ska man inte göra ...men jag ska erkänna det gjorde jag i alla fall.. för som sagt barnen fick i sig annan mat ändå...på dagarna alltså

• Emmizor

ThereseLaurin
    Oj 30 kilo,det var inte illa:) Grattis eller vad man nu ska säga:)jag har tappat ca 12-15 kilo sen 11 september sen lilleman kom,men liiiite till bara=)

• ThereseLaurin

weeee kollade mitt bmi =) har gårr från grav fettma till måttlig fetma =) känns skönt =) fast fetma låter ju inte så kul =(

• ThereseLaurin

emmizor: det kommer du att fixa galant =) ammardu??

• Theresa1

Therese: Äh jag väntar... Det är bara det att jag ätet relativt bra och inte fuskat så mycket men dt har inte hänt ett skit, vet inte om det är hormonerna som spöker eller vad det kan vara... Vill göra ngt drastiskt för vikten känner jag

• ThereseLaurin

men det sjuka med bmi är att eftersom jag är så kort så om jag ska väga normalt så ska jag väga ca 55 kilo... och innan jag vart grav var jag ganska smal men vältränad och vägde runt 60-65 så undra hur jag skulle se utt om jag vägde 55...om man skulle synas överhuvudtaget

• ThereseLaurin

Theresa1: Ja tyvärr så kan det vara så att det inte märks så mycket skillnad ett tag men sen helt pklötsligt säger dte bara pang... så den som väntar på nåt gott =)

• Theresa1

Är det någon som törs/vill berätta om hur och varför de blev lite större än tänkt?

Jag kan bjuda på min story, fast senare ikväll, jag måste göra mig i ordning och promenera ner på stan o uträtta ärenden.

• Theresa1

Är det någon som törs/vill berätta om hur och varför de blev lite större än tänkt?

Jag kan bjuda på min story, fast senare ikväll, jag måste göra mig i ordning och promenera ner på stan o uträtta ärenden.

• Emmizor

ThereseLaurin..
    Nej tyvärr inte,slutade för ca 3 veckor sedan pga att det funkade inte,
    annars hade det ju gått ännu snabbare,men varken jag eller sonen mådde bra av det:(

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)