• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Jag har skurit ner på portionerna till hälften, om ens det... bytt ut en del mål mot Nutrilett, promenerat mycket och haft en positiv attityd och ett jävlaranamma.

Men allra främst så har jag stått emot frestelse. Jag kommer inte att äta något onyttigt mer under denna viktnedgång, för då kommer det inte att fungera. Allt eller inget är vad som gäller för mig, o se vilket resultat.

• ThereseLaurin

blondinen: Ja alla är vi olika =) för mig är det en dag i veckan som gäller. men jag går stadigt nr i alla fall annars hade jag gjort nåt drastigt =)

• idiotblondinen

TL: Ja man får ju hitta det som fungerar för en själv.

• ThereseLaurin

blondinen: ja det är det som brukar vara de svåra får många att hitta de som funkar för den. och du verjkar att ha lyckats GRATTIS =)

• idiotblondinen

Tack! Du verkar ju också ha lyckats, med tanke på att du gått ner så mycket som du har! Grattis till oss båda! Hoppas bara att fler kan hitta "sitt" sätt, för det är verkligen skönt att ha gjort det! Vill verkligen att alla ska hitta sitt sätt, det hade varit så roligt

Har du tänkt göra ett diagram med måtten också, eller bara vikten?

• ThereseLaurin

blondinen: jag har tatt både måtten och vikten =)

• ThereseLaurin

ja jag hoppas och tror att vi alla ska lyckas här inne =) eller hut tjejer =)

• idiotblondinen

Jag tror också det

• ThereseLaurin

hehe ....jaghar testat en massa olika dieter en del funkar bra en del mindre bra och en del inte alls ...

• Sarah81

Theresa1; tack för sparken, ut kom jag mig... Det var faktiskt ganska skönt då man klätt sig ordentligt..
    Men en liten synd blev det i form av en chokladboll(skäms på mig)..
    Nä nu ska jag gå och inspektera frysen och se om man kan trolla fram nått gott och förhoppningsvis nyttigt till middag.

Nu inför helgen och så, är det nån som har ett bra tips på nyttiga snacks ( jag är less på morotsstavarna...)?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)