• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

malin: sen så tycker jag att du behöver väl inte gå ner i vikt??? Fast det vet man ju bäst själv =)

• ThereseLaurin

haha är så glad nu för nu ska jag ner och bunkra ner mig i soffan och se film ha en bra kväll alla =)

• Nova 68

måste nog vara lite social mot min kära sambo kram för i kväll vi ses imorgon

• Malin1976

Therese: Det känns skönt att det som är här på FL stannar här.
    Jag vet hur jag såg ut innan jag blev gravid så jag vet hur jag vill se ut igen... Men hr räknatmed något extra kilo...
    Är det fredagar ni mäter och väger??

• Malin1976

Jaha, jag får stanna här själv då och vänta på att min kommer hem från timmerbilen...
    Ha det bra!!

• Theresa1

malin: Men du såg ju jätte smal o fin ut! Fast du är ju själklart välkommen hit iaf!!! Man kan ju vilja tappa kileon fast man inte är så överviktig

Godnatt alla ses imorrn!

• Sus69

God morgon alla!
    Ny dag, nya tag.. Ska ev köra lite pilates och ta en promenad. Har bra motivation med att röra på mig, värre med det jag stoppar i mig. Ska idag dessutom på kalas, vi ska få Chili Con Carne och efteråt blir det tårta... Ska göra allt som står i min makt att bara ta en slät kopp kaffe! Återkommer och berättar hur det gick.. Är lite sugen på att ta en sväng till Ikea i Västerås men får se om jag orkar..

Det var nån som frågade om Pilates som jag kör är den från tv:n : Japp svarar jag på det, men jag har inte köpt den utan gjort så som man inte får göra, kopierat! Tycker att den kostar alldeles för mycket, även om den är bra! Man är ju en fattig föräldraledig, som ni andra säkert känner till hur det är..

Ha en bra dag!

• ThereseLaurin

Malin: jo precis man vet ju hur man såg ut innan grav... och det är ju en jävla skillnad morför nu =) ja precis.... annars kan det bli lite pinsamt i situationer om våra om det inte skulle stanna på fl=) Så jag har alltid gjort sdå..har som ett eget litet liv här=)
    Japp väger på fredagar =) men denna fredag var den första som var....sen får du göra som du vill om du vill ta dina mått också?? En del av oss gör det...men som sagt allt är frivilligt =)

Marsmamma: lycka till, det kommer du att fixa galant =)

Jaha ännu en dag =) känns bra idag =9 ska på julmarknad =) visst det kommer vara fika där, men blir bara en kopp kaffe =)

Har kommit på en sak då det gäller mig själv, jag har mycket lättare att låta bli att äta fel saker då jag är blandfolk alltså inte min ambo men övrigt folk=) så jag känner mig riktig motiverad idag

• morriis

God morgon!
    Hur är det med er?

Köpte ett måttband igår. Stirrar mig alltför blind på kilona.
    Och så var jag och köpte ett hopprep också
    Kan hoppa hur mycket hopprep som helst.
    Så jag ska ut och hoppa en runda sen.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)