• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

emmizor: va bra att du känner så =) Vi måste ju hjälpa varandra alla är vi i samma sits så att säga =) och pepping är väldigt viktigt för att mans ka lyckas =)

• ThereseLaurin

här kommer mina mått:::

ovanför naveln:92
    Stuss:107
    knä:37
    överarm:32

• Emmizor

ThereseLaurin
    Har försökt så många ggr tidigare och misslyckats,men denna gång ska jag banne mig nå målet;)
    Har minst 8-10 kilo jag vill bli av med,så att man kommer in i sin gamla garderob igen;)

• ThereseLaurin

emmizor: ja du jag har bra mycket kavr för att komma i min gamla garderob... men nöjer mig med 65 =) men innan jagnuari så vill jag helst väga runt 70 för då ska vi till thailand =) Men jag har gått ner ca 30 kilo nu så jag vet att det kommer att gå =) bara man är envis =)

• Theresa1

ThereseL: Det är inte hela världen Du har ju faktiskt kommit till insikt och börjat ändra dina vanor!!! Mckor och oboy är ju inte det nyttigaste som finns men det finns saker som är BRA mycket värre!!!
    Du erkänner ju att du fubbat det betyder att du vet att det är "fel" = Du är medveten!
    Nya tag.
    Att göra lite är bättre än ingenting och man kan inte göra mer an sitt bästa och om du behövde mackor så är det så.. Fast ett litet fyyyyyy sticker jag in iaf, så jag inte rättfärdigar fusk
    Eh... när jag mätte magen mätte jag där ja är som störst, ska man mäta vid naveln istället? Isf är mitt mått 96, ingen jätte skillnad men iaf...

Åh va kul med nya! Välkomna!

• Theresa1

30 kilo... det är så JÄVLA bra gjort!!!

*Hurrar o apploderar* *Fyvärkeri och fanfar*

• ThereseLaurin

Theresa1: klart att du kan mäta där =) det viktigast är ju faktiskt att du mäter på samma ställe hela tiden =)

Har gjort ett diagram nu på oss =) så om en månad eller så ska ni få se hur det har gått för oss alla =)

Ja precis det viktigaste är att erkänna och själv inse att man har gjort fel =) men jag får sån ångest så jag vet att jag kkommer sannerligen inte äta nåt mer förrän i morgon och det är inte heller bra =( men om jag skulle äta innan skulle jag må dåligt jätte lä'nge... så skäll på mig men jag måste göra på mitt sätt annars går det inte..

• ThereseLaurin

haha nja vet inte heter kanske fyrverkeri???
    ja jag är stolt över mig själv =) ränsade garderoben förra helgen slängde massa kläder som var som tält nu =)

• Theresa1

Therese: Skäll skäll!!! Jag ammar max 1-2 ggr på natten, kan jag iaf inte käka/dricka nutrilett då?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)