• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sarah81

Blondinen: hur mycket har du lyckats gå ner och vad vägde du från början ( om man får fråga)?

• ThereseLaurin

sarah81: har du testat grukr och morotstavar med dipp?

sen finns det chips som är less fat

• ThereseLaurin

sen finns det ju brända mandlar och dioterelle..samt viktväktargodis som är usper gott =)

• idiotblondinen

Sarah81: Bra att du kom ut! Hm... Jo i somras så vägde jag faktiskt 93 o gick ner till 86 med hjälp av en Nutrilett-kur.. sen blev jag ganska onyttig igen o fick upp till 88. Men nu för två veckor sedan så tog jag tag i vikten igen o nu idag så vägde jag alltså 82,5 kg!

Som nyttig snacks kan jag rekomendera gurkstavar o blomkålsstavar i dip. Jättegott.

• Theresa1

Sarah: Rostade o saltade solrosfrön är supergott, sen finns det ju pumpakärnor (har inte ärit själv men de snackar om det på TV jämt ) Sen är ju faktiskt salta pinnar och egenpoppade popcorn inte allt för onyttigt... inte nyttigt heller men men... det är ju ett av de bättre alternativen.
    Marcus (sambon) föräldrar brukar ha sojabönor (tror jag att det är) som är rostade o saltade,de är supergoda!

• Theresa1

De sa på VV att less fat chipsen inte är så bra... de innehåller fortfarande massa fett fast det är mindre fett procentuellt, fattar ni vad jag menar?

• morriis

Hehe idag blev motionen 3 timmar på stan.
    Och en sallad till lunch *stolt*

• ThereseLaurin

va bra att alla är så duktiga =)

Theresa: tur att jag inte testat dem shipsen då=) jag käör med vanliga jag..fast det var ett bra tag sedan jag åt chips..förut var det minst en gång i veckan..älskar chips och dipp..ne tusan va sugen jag blev..tur att jag inte har bilen med barnstolarna hemma =)

• morriis

Theresa1: Ja det känns underbart. Men jag får lida efteråt :p Har inflammation i ryggen så det gör hur ont som helst efter jag fart runt ett tag :p men kilona ska minska :p

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)