• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

emmizor: va kul me stegräknare då blir man mera peppad =)

Blondinen: välbehövlig vila =)

själv sitter jag och spelar rumsspel som vanlit =)

• Theresa1

Uppe med tuppen!

Godmorgon.
    Sitter och avnjuter frukost framför datorn! Hoppas alla mår bra.

Therese: Jo det är en lyx att ha honom, fast det kan vara lite jobbigt också Han kan nämligen inte gå upp i vikt verkar det som... När jag var gravid så var det han som svullade och frossade och jag som blev tjock Och jag tyckte att jag alltid åt sallad når han skulle ha pizza, men det var väl kanske MC Donalds som är boven i dramat... Jag var VÄLDIGT sugen på chicky bits under en tid Han rör sig hela dagarna plus att han spelar bandy så han har rätt så hög förbränning! Han kan mycket om kost men som alla andra så lever han verkligen inte som han lär

Hörs senare under dagen brudar!

• Theresa1

Emmizor: Glömde... Gud va bra med stegräknare!!! Är de dyra? Är lite sugen på en, jag har fått för mig att det blir roligare med promenader då.

• Theresa1

Emmizor: Glömde... Gud va bra med stegräknare!!! Är de dyra? Är lite sugen på en, jag har fått för mig att det blir roligare med promenader då.

• Theresa1

• Theresa1

• idiotblondinen

Gomorron. Vad ska man hitta på idag då?

• Malin1976

Hej hej!
    Idag ska jag ner på stan å hämta ut nya linser. Är lite jobbigt att vara brillmongo när det är så kallt ute, glasen immar igen så när man kommer in. Skulle på promenad men glömde att det är gymping ikväll på skolan så då ska jag dit å svettas en timme istället. kul!

TL: Vi har en Adria 535 lite äldre. Fick köpa den av Anna-Carins granne för en spottstyver. Hon ville bara bli av med den eftersom den påminnde henne om sin man som dog i cancer. Så vi fick köpa den för 10000kr och den var värderad till 32000kr. Snacka om tur! Dessutom lämnade hon all inredning, superfräscha kastruller å gjutjärnsstekpanna. Tallrikar å glas så vi behövde bara städa ur den å diska upp så var den klar att åka iväg med. Men det känndes som vi rånade den stackars kvinnan när vi for iväg, men samtidigt visste hon vad den var värd också såg jag hur lättad hon blev när vi for.

Nä, nu ska jag duscha har nog äntligen fått värme i pannan. Ha det gott tjejer! Ska vara duktig idag när jag lunchar på stan!!

• Theresa1

Hur är vädret? Jag har inte bemödat mig med att kolla ut ordentligt ännu... Kan det vara väder för en promenix kanske.

Synd att vi alla inte bor på samma ställe, då kunde vi fettförbränna tillsammans

Usch, jag är (kanske inte sa förut) en missbrukarpersonlighet delux, jag kan inte göra något bara litegrann och jag vill inte HÅRDBANTA, då går det åt skogen direkt... Fast jag känner mig så dålig när jag inte gör detta the hard way. *ÖPPNAR MIG* Det känns så dumt för jag ser det som ett misslyckande varje gång jag äter något som innehåller något som är onyttigt, fast jag gör det ju dagligen Så det är känslorna det är fel på inte handlingarna *hehe* Jag vet inte varför jag tänker så det är alltid ALLT eller INGET.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)