• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Koviktare: Nu har jag redan varit o handlat. O gått en 50-minuterspromenad. O gjort magprogrammet. Jag funderar på att köpa ett hopprep jag också... Men uscha vad det skulle döna, stackars grannar

• JoWiAn

oki.... Själv ska jag ut o gå ikväll. William hade hög feber i natt så vill inte dra ut han för länge i kylan!

• Våra Liv

IB du är för go med dina svar i min andra tråd vågar inte skriva där haha då får man väl en hop med hatmail *Asg* §

• Malin1976

Halloj!
    Så har jag varit och simmat 1½km med svägerskan. Mycket folk där men ändå så skönt!!
    Hon hade med sig inpackningar och peeling som skulle vara på inne i bastun och sen pilas... Massor av lyxiga saker så nu känner jag mig dunderfräsch och lyxig! Är bjudna på middag ikväll, tjälknöl mums så gott! Vet inte vad det blir till men älgkött är ju så magert så det känns inte som det värsta man kan äta iaf!
    Imorgon hoppas jag på skogsutflykt men det är så mycket att göra hemma så vi får se.
    Har märkt att det går mycket sämre att följa med här när Peter är hemma, det blir så många måsten då som ska hinnas med. Men så länge jag hinner simma och kan läsa ikapp vad ni skrivit så är jag glad!!
    Ha en trevlig kväll alla!!

• idiotblondinen

Koviktare: Jag gick in o läste där... Men oj vad svårt, vad ska man rekomendera gentligen? Alla som har lyckats har ju hittat sitt eget sätt att göra det på! Svårt...

VL:

Malin: Vad härligt det låter!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)