• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

rundafrida nu vartr du min förebild! så duktig ska jag med bli om folk kommer med fika!

• Våra Liv

NÅGON som har ett bra recept på fiskgratäng som är nyttigt?

• rundafrida

tack alla för peppningen =) det gör jätte gott.. ni är oxå hur duktiga som hellst..
    Vad ska ni äta till middag idag??

Jag har bestämt mej för att göra en vecko matsedel.. så blir det inte lika lätt att tänka *vad ska jag laga idag?? hmm.. så håller man på så jätte länge oxå slutar det med att man köper pizza.. har hänt mej på tok för många gånger..

• Malin1976

Idag tänkte jag lagaköttbullar som det var recept på i Vi föräldrar förra nummret. Thailändska som man kokar istället för steker också serveras det nudlar och wokgrönsaker till. Jag tror att det blir mycket gott!

Har promenerat i skogen nu upp på berget och åh så vackert det är när solen gnistrar i snön och träden är alldeles vita!! Älskar att bo i norrland!!
    Har ätit en nutrilette bar nu och ska duscha sen ska jag njuta av en kopp the...

• idiotblondinen

Malin: Åh! *springer och hämtar senaste VF*

• idiotblondinen

Fan, hittar den inte... Dyker nog upp nästa gång Filip river ut allt ur lådorna.

• Våra Liv

oh jag är arg på mig själv nu FYYYYY Mig tjuvvägde mig lite hihi o näör jag började den 1 januari vägde jag 97, nyss när jag vägde mig så vägde jag 95.3 så -1.7 kg på 8 dagar o då har jag enbart tränat 2 dagar! så att äta rätt gör stor del det med

• Theresa1

Vackraste.. Välkommen!!!

Malin: Jag gör typ som du i motivationsboken, fast jag skriver varje morgon o kväll... Grönt om jag gjort o rött om jag inte gjort plus grönt för bra grejjer som stoppas i munnen o rött för mindre bra... Det är en skön känsla med en helt grön vecka! Om jag fubbar tar jag ofta igen det o då markerar jag det också. Sen skriver jag ner alla känslor också, fukar verkligen jättebra. Din ide om guldstjärnor är toppen bra, verkligen!

Winerbröd = halv pizza, har läst det igen!!! Så nu går vi på det ellerhur malin

Runda: Har du läst om de motivationsböcker några av oss kör med?? Om du också kör med den så ska du skriva in ett fett jävla beröm o bra o hurra o lite till för att du inte åt av gottet de hade med sig. Ju mer sånna grejjer desto fortare har du viken!! Du var jätteduktig som sa nej! Verkligen

Vl. ÅHHHHH *Grattis!!!!!!!!!* Gud va kul att se resultat. Vi säger väl 55 till sommarn va? Äta rätt är nog över hälften om man ska gå ner... Träning hjälper ju bara till på traven

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)