• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Marsmamma: Ja det gör du rätt i!

• alarik82

varför går de inte å punkbränna. vill ha bort min bebismage,de är ju bara låren som har försvunnit *jobbigt*

• idiotblondinen

emmamaria: Det undrar jag också... Magen är mitt no1 problem!

• alarik82

ja visst är de hemst....jag blir så lessen ibland när jag ser på hur den ser ut, dallrig å bullig, massa byxor som jag kommer i nu som jag inte har kunna haft på flera år, men alla linnen dom sitter som ja jag vet inte vad :( ser hemst ut
    min msn är förresten emmakocken@hotmail.com

• idiotblondinen

emmamaria: Jag addade dig nu.

• Malin1976

Så härligt du peppar blondinen! Jag har inte fallit för DrPhil ännu, tycker tv-showen är såå dålig. Men det sägs ju att hans böcker är suveräna! Får kanske önska sig en i julklapp.
    Sitter alldeles själv nu, det blev dagis för Vilmer. Peter föreslog att jag skulle gå å hämta bilen för den skulle nog bli klar. Annars skulle jag fååka med honom själv. Så snällt! Det är bara 1,5 mil och -10 grader ute. Tror jag står över och åker å simmar sen när dom öppnar. Har provat en sån långprommis förut, det gick ju bra men sen kunde jag inte röra mig på flera dagar, hade träningsvärk i låren.
    Nåja, ska läsa lite mer peppningar nu så jag inte återgår till kexchokladen i kylskåpet. Är en riktig pärs att veta att dom ligger där å väntar på att bli uppäten. Det är ju till vilmer från morfar så jag kan inte slänga dom heller...
    Får se om jag köper ett paket nutrilette sen då. Ska läsa å begrunda på paketet vad det innehåller.

• alarik82

såhär ser min da ut på matfronten.
    direkt när jag vaknar: ca 100 gr kvark, 0.2-0,5 % fett, å ibland en hårdbröbit till de.
    sen efter ca 3 timmar äter jag antingen maten som blev kvar från igår eller är de inget över blir de 2 hårdbrömackor å vatten.
    sen kl 5 äter jag middag,. försöker å sluta äta när jag är mätt, men inte så lätt alla gånger.
    nu kommer de svåra, å låta bli å äta en massa skit på kvällen, för de är då suget kommer, men försöker äta nyttigt, men ibalnf slinker de ner en popkornspåse eller nått annat gott..*fy på mig* men har även morötter å sånt hemma oxå. eller så äter vi en smörgås å dricker lite te.

• Theresa1

ÄNTLIGEN!!! Jag har klättrat på väggarna när FL inte fungerat!!! ARGH!

• idiotblondinen

Malin1976: Jag hatade också TV-showen först, men nu älskar jag den!

emmamaria: Visst är det svårast på kvällen.. Jag äter nog middag lite senare än jag egentligen borde, men det är lätt för mig eftersom jag är ensamstående och inte har något äldre barn att ta hänsyn till när det gäller middagen.

Theresa1: Åååååååååååh vad jag har saknat dig!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)